Przetargi.pl
Przebudowa Wieży Prudnickiej w Białej

Gminne Centrum Kultury w Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, Ul. Prudnicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 438 70 26 , fax. 77 438 70 26
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury w Białej
    Ul. Prudnicka 35
    48-210 Biała, woj. opolskie
    tel. 77 438 70 26, fax. 77 438 70 26
    REGON: 16001425100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gckbiala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Wieży Prudnickiej w Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace budowlane prowadzone będą na obiekcie zabytkowym , wpisanym do Ewidencji Zabytków Województwa Opolskiego pod numerem 579/59 z dn. 01.07.1959 oraz 545/59 z dnia 19.02.1959. Wieża zlokalizowana jest przy ul. Prudnickiej w Białej na działce o numerze gruntów 1089/2. Jest to gotycka wieża przybramna z XV w, zbudowana z cegły na planie kwadratu. W ścianach wąskie okienka strzelnicze umieszczone w ostrołukowych wnękach. W zwieńczeniu murów nadwieszony podwójny rząd arkadowań. Pierwotnie wieża miała dach namiotowy o wklęsłych połaciach przechodzących w ośmiobok kryty gontem. W 1971 roku dach i drewniana konstrukcja wnętrza spłonęły. Po pożarze konstrukcja dachu została odtworzona jako dach namiotowy. W wieży brak wewnętrznej klatki schodowej między konstrukcyjnej, co uniemożliwia jakiekolwiek użytkowanie obiektu. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa wieży Prudnickiej, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz programem prac konserwatorskich . 2) W zakres robót wchodzi: 2.1 Przebudowa wieży : - Wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej wewnętrznej, - Zszycie rys i pęknięć konstrukcyjnych, - Renowacja i rekonstrukcja powierzchni ceglanych, - Renowacja powierzchni tynkowanych wraz z uprzednim oczyszczeniem, - Wzmocnienie istniejących stropów, - Wykonanie podłogi z desek na legarach na istniejącym stropie ceglano-stalowym, - Wykonanie posadzki przyziemia, - Wymiana drzwi wejściowych drewnianych, - Wykonanie ekspozycji i prezentacji multimedialnej tzw. infokiosk ( zgodnie z załączonym opisem technicznym), - Dostosowanie pomieszczenia na przyziemiu dla osób niepełnosprawnych. 2.2 Budowa schodów wewnętrznych o konstrukcji drewnianej ( schody drabiniaste oraz kręcone) 2.3 Wykonanie złącz kablowego ZK – w granicy działki obje tej opracowaniem. 3) Szczególne warunki realizacji inwestycji : - prace realizowane muszą być w oparciu o zapisy Decyzji – pozwolenia na budowę nr 36 z dnia 29.01.2020 r., -prace realizowane muszą być w oparciu o zapisy Decyzji Pozwolenie nr 1082/N/2019 z dnia 14 listopada 2019 r. wydanego przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków , obejmującego min. • Prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich pod nadzorem uprawnionej osoby (zgodnie z art. 37 a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. 2020 poz. 282), której zapewnienie leży po stronie wykonawcy, • Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytku, zgodnie z art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. 2020 poz. 282),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej, konto nr 78 8903 0002 2001 0000 2062 0003, z dopiskiem: wadium Przebudowa Wieży Prudnickiej w Białej. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty z załącznikami, b) dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo (o ile dotyczy). d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.1.2)b) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e) Dokumenty, o których mowa w pkt. V.1.2) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach