Przetargi.pl
Przebudowa w zakresie wydzielenia i oddymiania klatek schodowych oraz modernizacja systemów przeciwpożarowych w budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa w zakresie wydzielenia i oddymiania klatek schodowych oraz modernizacja systemów przeciwpożarowych w budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa w zakresie wydzielenia i oddymiania klatek schodowych oraz modernizacja systemów przeciwpożarowych w budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4-6. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Powiększenie istniejących klap oddymiających w ewakuacyjnych klatkach schodowych do 5% rzutu poziomego klatki schodowej. 2) Wykonanie hydrantów wewnętrznych (25 z wężem półsztywnym) zapewniających ochronę całego budynku. 3) Wydzielenie piwnic drzwiami w klasie odporności ogniowej EI30 wyposażonymi w samozamykacze, zabezpieczenie przejść instalacyjnych w stropach o klasie REI60 z poziomu piwnic na parter. 4) Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy klatkach schodowych od ul. Reymonta na drzwi o szerokości 1,45 m, ze skrzydłem głównym o szerokości co najmniej 0,90 m. 5) Wyposażenie w samozamykacze drzwi z pomieszczeń otwieranych na drogi komunikacji ogólnej. 6) Zapewnienie automatycznego odblokowania drzwi ewakuacyjnych z kontrolą dostępu w przypadku wystąpienia pożaru. 7) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlano - instalacyjnych oraz zainstalowanych urządzeń wraz z odbiorem zgodnie z prawem budowlanym i przepisami przeciwpożarowymi. 8) Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace budowlane oraz 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zainstalowane urządzenia z zastrzeżeniem, o którym mowa w rozdziale III pkt 7 ppkt 1) lit. b) SIWZ. 9) Zapewnienie sprawnego działania zamontowanych urządzeń i instalacji w okresie 36 miesięcznej obsługi serwisowej poprzez prowadzenie przeglądów i konserwacji oraz napraw zgłoszonych awarii i usterek. 2. Warunki finansowania: Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Przewiduje się możliwość częściowego fakturowania, tj. max jedną fakturę przejściową w okresie realizacji prac, płatną na podstawie częściowego protokołu odbioru oraz fakturę końcową płatną na podstawie końcowego protokołu, rozliczającą pozostałe wynagrodzenie. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z wymaganymi załącznikami. 3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu oraz sposobu realizacji zawarte są w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia - na którą składają się rozdziały: a) Rozdział I - Zakres oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, b) Rozdział II- Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rozdział III- Przedmiot zamówienia - informacje pozostałe, d) Rozdział IV- Serwisowanie zamontowanych urządzeń i instalacji. 4. Wartość zamówienia nie przekracza równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej uPzp). 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 35 1020 5590 0000 0502 9400 7010 z dopiskiem: WADIUM: Przebudowa w zakresie wydzielenia i oddymiania klatek schodowych oraz modernizacja systemów przeciwpożarowych w budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu; 470000/271/11/2016-CZP. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu ustalonej kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Od Wykonawcy nie wymaga się dołączania do oferty kopii (kserokopii) dowodu wniesienia /wpłacenia wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Pretficza 11, w pok. 435. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach