Przetargi.pl
Przebudowa w Przedszkolu nr 3 w Pile - plac zabaw

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa w Przedszkolu nr 3 w Pile - plac zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowa w Przedszkolu nr 3 w Pile – plac zabaw” na terenie Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola16, 64-920 Piła na działce Nr 28/19, obręb Piła 0018, zgodnie z dokumentacją techniczną, projektem budowlanym placu zabaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz technologią dla danego urządzenia zabawowego. 1.1 Przebudowa polegać będzie na: a) wykonaniu placu zabaw dla grupy wiekowej 5-6 latków, b) wykonaniu boiska do piłki nożnej i koszykowej dla wszystkich dzieci oraz trybuny przy boisku. 1.2. Elementy wyposażenia placu zabaw powinny posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, wydane przez akredytowaną jednostkę, atesty oraz pozwolenia wymagane obowiązującym prawem. Urządzenia mają posiadać co najmniej 3 letni okres gwarancji, muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, winny być zgodne z Polskimi Normami bezpieczeństwa dotyczącymi placów zabaw. Sprzęt rekreacyjny musi być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. Każdy zestaw stanowiący wyposażenie placu zabaw powinien zawierać instrukcję użytkowania oraz musi mieć kartę techniczną urządzenia. 1.3. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art. 10 ze zm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa i zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.4. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do wykonania wyceny oferty. 1.5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 1.6. Wykonawca winien w zaoferowanej cenie ryczałtowej uwzględnić w szczególności koszty robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym. 1.7. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), ogrodzenia miejsca robót, oznakowania i zabezpieczenia pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualnym odtworzeniem zniszczonych trawników itp. 1.8. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej również te roboty, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią profesjonalną wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie udostępnionej dokumentacji projektowo - technicznej, obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. 1.9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 1.10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca budowy placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony kosztorys ofertowy - Załącznik nr 8 do SIWZ, - oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - (jeśli dotyczy), - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184 z późn. zm.), wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach