Przetargi.pl
Przebudowa, w m. Dobrzany, budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra i poddasza na cele mieszkalne oraz zagospodarowania terenu.

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, w m. Dobrzany, budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz ze zmianą sposobu użytkowania I-go piętra i poddasza na cele mieszkalne oraz zagospodarowania terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja ma na celu zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń położonych na 1 piętrze i poddaszu z przeznaczeniem ich na lokale mieszkalne lub socjalne; pomieszczenia ambulatorium zostaną oddzielone od części mieszkalnej i zlokalizowane będą wyłącznie na parterze. Należy przystosować parter do obowiązujących przepisów m.in. związanych z wymaganiami stawianymi ośrodkom prowadzącym działalność rehabilitacyjną poprzez zapewnienie dostępu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz lokalizację węzła sanitarnego wyposażonego w natrysk, pochylnię zewnętrzną, do wszystkich pomieszczeń ambulatorium zapewniony będzie dostęp dla osób o ograniczonych zdolnościach do poruszania się. Dodatkowo na parterze zlokalizowano gabinet dentystyczny, gabinet zabiegowy, dwa gabinety lekarskie oraz punkt szczepień dla dzieci i dorosłych zdrowych, pomieszczenia składowania odpadów medycznych. Uwaga – elementy wyposażenia ruchomego nie są objęte przedmiotowym postępowaniem przetargowym i nie należy ich uwzględniać w ofercie. Na kondygnacji 1 piętra i poddasza należy wyodrębnić 7 lokali mieszkalnych. Istniejąca klatka schodowa zostanie wydzielona przegrodą budowlaną i służyć będzie tylko mieszkańcom budynku. Ponadto planuje się remont pomieszczeń piwnicznych wraz z zabezpieczeniami przeciwwilgociowymi oraz wykonanie elementów zagospodarowania terenu wokół budynku. Zakres prac prowadzonych w poziomie parteru, 1-go piętra i poddasza budynku NZOZ obejmuje: – wykonanie robót rozbiórkowych, – zamurowanie ścian zewnętrznych w miejscach zmniejszenia bądź likwidacji okien z cegły pełnej rozbiórkowej wraz z jej wykończeniem od wewnątrz, – wykonanie nowych otworów w ścianach nośnych wewnętrznych, – zamurowanie części otworów ścian nośnych, – wykonanie nowych ścian działowych, – remont i przebudowę stropów i podłogi na gruncie, – zabezpieczenie konstrukcji dachu i przykrycia dachu do stopnia NRO oraz wykonanie zabudowy poddaszy w części mieszkalnej, – wykonanie remontu schodów wewnętrznych, – naprawa przewodów kominowych oraz wykonanie nowych, – wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, – wymiana stolarki okiennej, – montaż okien połaciowych, wyłazu z drabinką składaną oraz wyłazu dachowego, – wymiana posadzek, – wykonanie okładzin ściennych, – tynkowanie, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, – wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, – wykonanie izolacji termicznych i akustycznych, – wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych, – montaż urządzeń i elementów stalowych, – instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, – zainstalowanie w wybranych pomieszczeniach czujek dymu oraz połączenie ich w taki sposób, aby wykrycie dymu przez jedną z nich powodowało uruchomienie sygnału akustycznego we wszystkich czujkach, – połączenie linią alarmową sygnalizatorów alarmowych autonomicznych czujek dymu w celu umożliwienia jednoczesnego alarmowania o zagrożeniu pożarowym we wszystkich chronionych przestrzeniach, – zastosowanie na zewnątrz spełniającego wymagania w zakresie oceny zgodności sygnalizatora alarmowego optyczno – akustyczny, uruchamianego sygnałem z autonomicznych czujek dymu w przypadku ich zadziałania przy jednoczesnym zapewnieniu jego działania przez co najmniej 30 minut w warunkach zaniku głównego zasilania w energię elektryczną. Zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu obejmuje m.in.: – rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz ogrodzenia wraz z podmurówką, – budowę nawierzchni z betonowej kostki brukowej, – wyrównanie terenu wraz z obsadzeniem zielenią niską, – budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, – remont schodów zewnętrznych i montaż balustrad, – remont zjazdu do garażu i montaż balustrad, – odwodnienie części podziemnej fundamentów w rejonie projektowanych schodów, – wykonanie/odtworzenie drenażu opaskowego oraz odwodnienia liniowego wjazdu do garażu. Zakres prac związanych z robotami w poziomie piwnicy budynku obejmuje m.in.: – oddzielenie pomieszczeń piwnicznych od klatki schodowej ścianą murowaną i drzwiami w klasie EI30, – zabezpieczenie biegu schodów z parteru do piwnicy poprzez zastosowanie barierki chroniącym przed omyłkowym zejściem w czasie ewakuacji, – uprzątnięcie pomieszczeń piwnicznych ze zbędnych elementów wyposażenia, oraz zalegających śmieci, – odtworzenie lub naprawa instalacji wod-kan nie objętej poprzednimi pracami naprawczymi, – uporządkowanie gospodarki wodnej poprzez udrożnienie studzienek kanalizacyjnych, odpływów liniowych oraz wpustów podłogowych zlokalizowanych w pomieszczeniach piwnicznych lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, – odsłonięcie ścian piwnicznych w celu wykonania warstw izolacyjnych (patrz również opracowanie remontu elewacji), – podbicie fundamentów w obrębie byłej kotłowni, – renowacja odspojonych tynków i wypraw cementowych ścian i stropu nad piwnicą, – odtworzenie drenażu opaskowego, – izolacja, wypełnienie oraz hydrofobizacja niecki pieca, – hydrofobizacja ścian piwnicznych, – hydrofobizacja posadzki ceglano – betonowej w pomieszczeniach piwnicznych, – wymiana stolarki okiennej, – wymiana stolarki drzwiowej, – uporządkowanie i wyprofilowanie stref cokołowych budynku, – ogólne prace renowacyjne – malowanie. Zakres prac związanych z remontem elewacji budynku obejmuje: – ocieplenie ścian piwnicznych styropianem XPS gr. 5 cm λ=0,031 W/m·K, od poziomu ław fundamentowych do poziomu -40 cm poniżej poziomu posadzki parteru, – ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS λ=0,038 W/m·K, – pomiar i odtworzenie w styropianie opasek okiennych, gzymsów okapowych i szczytowych, opaski w poziomie stropu nad parterem, – na warstwach dociepleniowych tynkowanie tynkiem mineralnym i malowanie farbami silikonowymi, – wymianę parapetów zewnętrznych, – montaż poziomych balustrad w oknach – zabezpieczenie okien z parapetami poniżej 85 cm, – docieplenie ścian lukarn, – wymianę części rynien i rur spustowych oraz wymianę obróbek blacharskich, – usunięcie żeliwnych kielichów kanalizacji deszczowej i montaż nowych fragmentów rur z PCV z rewizją, – wydłużenie połaci dachowych, – dobór kolorystyki budynku, – montaż daszków nad wejściami do budynku. W zakres robót elektrycznych w budynku i terenu wokół niego wchodzi m.in.: – wewnętrzne linie zasilające – wlz, – tablice rozdzielcze, – instalacja oświetlenia podstawowego, – instalacja oświetlenia awaryjnego, – instalacja dla urządzeń siłowych, – instalacja ochrony przed przepięciami, – instalacja ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, – instalacja odgromowa, – instalacja domofonowa, telefoniczna i orurowania dla potrzeb RTV. Zakres robót sanitarnych obejmuje: – doprowadzenie wody zimnej i ciepłej dla potrzeb socjalnobytowych, tj. urządzeń i przyborów sanitarnych, – odprowadzenie powstałych ścieków sanitarnych, – doprowadzenie ciepła do wszystkich pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach