Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Zielonej poprzez budowę chodnika dla pieszych od km 0+000 do km 0+214,0 ( LOK )

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Zielonej poprzez budowę chodnika dla pieszych od km 0+000 do km 0+214,0 ( LOK )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Zielonej poprzez budowę chodnika dla pieszych od km 0+000 do km 0+214,0 ( LOK )” polegających na wykonaniu chodnika i połączenie go z już istniejącym chodnikiem. Projektowany odcinek chodnika w całości mieści się w granicach pasa drogowego (I.P.D.) i będzie zlokalizowany po lewej stronie jezdni DG w miejscu istniejącego pobocza i otwartego rowu drogowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania następujący zakres robót: - wykonanie konstrukcji chodnika dla pieszych oraz zjazdów indywidualnych, - wykonanie odwodnienia na całym odcinku projektowanego chodnika, - wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, - przebudowa przepustów pod jezdnią, - wykonanie odcinkowego poszerzenia jezdni nr DG1356r ul. Zielona, - rekultywacja terenu. Trasę chodnika prowadzi się zgodnie z przebiegiem jezdni drogi gminnej nawiązując się do osi projektowanej niwelety krawędzi jezdni. Chodnik ma szerokość 1,50m z lokalnymi przewężeniami do 1,25m w miejscach istniejących latarni oświetleniowych. Po zakończeniu robót należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz operat kolaudacyjny. Podstawowe parametry techniczne drogi i chodnika na szlaku: ‒ Klasa drogi – L. ‒ Prędkość projektowa 50 km/h. ‒ Kategoria ruchu KR1. ‒ Przekrój drogowy, szerokość jezdni ok. 5,20m. ‒ Odwodnienie rowami przydrożnymi. ‒ Pobocza gruntowe szerokość 0,80 – 1,50m. Konstrukcja nawierzchni chodnika: ‒ Nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej szarej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grub. 5 cm. ‒ Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm ‒ Warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. ‒ Natomiast na zjazdach nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 3cm. ‒ Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm ‒ Warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy i opis robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny. 4. W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: wykonanie, uzyskanie uzgodnienia i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania w trakcie realizacji robót oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektu do eksploatacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca ponosi koszty wykonywania robót oraz koszty prac i czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych na budowanym obiekcie. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach