Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach zadania:: „Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej” – zad. 2007/08 – w zakresie wykonania przebudowy sieci wod – kan, budowy sieci kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy nawierzchni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach zadania:: „Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej” – zad. 2007/08 – w zakresie wykonania przebudowy sieci wod – kan, budowy sieci kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy nawierzchni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Warszawskiej w ramach zadania:: „Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej” – zad. 2007/08 – w zakresie wykonania przebudowy sieci wod – kan, budowy sieci kanalizacji sanitarnej, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy nawierzchni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych. 3.1.1 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym, Wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.1.2 Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.2 Zakres robót: - roboty ziemne, - wycinka drzew, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie robót związanych z przebudową sieci wod – kan - wykonanie robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej - wykonanie robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej - warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ustawianie krawężników i obrzeży - wykonanie chodników - regulacja studzienek - oznakowanie pionowe i poziome - obsianie trawą pasów zieleni 3.3 Warunki wykonania robót: Przedmiot umowy składa się z 2 etapów: 3.3.1 I etap – wykonanie branży sanitarnej i wszystkich warstw konstrukcyjnych jezdni. Kolejność wykonania robót: a) realizacja przebudowy sieci wod – kan, budowy sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni w ciągu pierwszego pasa ruchu do warstwy wiążącej nawierzchni, b) realizacja budowy kanalizacji deszczowej, wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni do warstwy wiążącej nawierzchni, w ciągu drugiego pasa ruchu. c) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni na całej szerokości jezdni 3.3.2 II etap – pozostałe roboty tj. przebudowa zatok autobusowych, zjazdów, chodników, miejsc postojowych, oznakowanie pionowe i poziome. 3.4 Roboty, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania np. przebudowa niezainwentaryzowanej infrastruktury podziemnej i naziemnej nie może być podstawą przedłużenia terminu realizacji I etapu. 3.5 Roboty objęte przedmiotem zamówienia realizowane powinny być w taki sposób, aby nie zostały naruszone roboty wykonane w latach ubiegłych – budowa chodnika i ścieżki rowerowej, nasadzenia zieleni w obrębie przedmiotowych ciągów komunikacyjnych 3.6 Materiał pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni jezdni Wykonawca wbuduje w miejscu wskazanym przez Zamawiającym (odległość wbudowania do 10 km). 3.7 Wymagania w stosunku do wykonawcy: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z opracowywanym projektem organizacji ruchu na czas budowy (schematy w załączeniu). 3. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 14 dni od podpisania umowy. 4. Wszelkie prace związane z przebudową istniejących sieci wod-kan nie mogą powodować przerw w zdolności do odprowadzania ścieków przez istniejący kanał w ul. Warszawskiej trwających dłużej niż 6h. 5. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 6. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji materiałowej poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności:  ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.);  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.);  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 8. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 9. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz pracowników sporządzony na podstawie poniższej tabeli: 3.8 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Przebudowa ul. Warszawskiej od ul. Wiślanej do ul. Brukowej 1 Poz. nr 1 nie wymaga się 2 Poz. nr 2-85 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) LP Pozycja z przedmiaru Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Warszawskiej 1 Poz. 1 nie wymaga się 2 Poz. 2 – 10 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) 3 Poz. 11 - 17 nie wymaga się 4 Poz. 18 - 30 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) LP Pozycja z przedmiaru Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Przebudowa i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Warszawskiej 1 Poz. 1 nie wymaga się 2 Poz. 2 - 21 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) 3 Poz. 22 nie wymaga się 3.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 180 000,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach