Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1 1
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie, w tym m.in.: 1) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, 2) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 3) wykonanie stabilizacji cementem o Rm=2,5MPa o grubości 15 cm o powierzchni ok. 1250 m2, 4) wykonanie stabilizacji cementem o Rm=5MPa o grubości 15 cm o powierzchni ok. 3480 m2, 5) wykonanie stabilizacji cementem o Rm=5MPa o grubości 25 cm o powierzchni ok. 7630 m2, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm o powierzchni ok. 3060 m2, 7) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 22 cm o powierzchni ok. 770 m2, 8) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25 cm o powierzchni ok. 5680 m2, 9) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 20 cm o powierzchni ok. 1740 m2, 10) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 23 cm o powierzchni ok. 150 m2, 11) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 28 cm o powierzchni ok. 180 m2, 12) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 33 cm o powierzchni ok. 110 m2, 13) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P o grubości 12 cm (w dwóch warstwach 5cm + 7cm) o powierzchni ok. 738 m2, 14) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11P o grubości 4cm o powierzchni ok. 1560 m2, 15) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W (warstwy wiążącej o grubości 6cm) o pow. ok. 5610 m2, 16) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W (warstwy wiążącej o grubości 8cm) o pow. ok. 720 m2, 17) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S (warstwy ścieralnej o grubości 4 cm) o pow. ok. 8830 m2, 18) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego SMA (warstwy ścieralnej o grubości 4 cm) o pow. ok. 710 m2, 19) wykonanie nawierzchni wyspy przejazdowej z kostki granitowej rzędowej o grubości 9cm w ilości ok. 84 m2, 20) wykonanie nawierzchni pierścienia przejazdowego z kostki granitowej rzędowej gr. 15cm w ilości ok. 110 m2, 21) wykonanie nawierzchni parkingów z kostki betonowej gr. 8cm o powierzchni ok. 1400 m2, 22) wykonanie nawierzchni parkingów z kostki betonowej gr. 8cm o powierzchni ok. 330 m2, 23) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6cm o powierzchni ok. 1080 m2, 24) montaż urządzeń zabezpieczających - rur osłonowych, studni zaworów, 25) regulacje studni urządzeń podziemnych, 26) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 27) budowa linii oświetlenia ulicznego wraz z oprawami oświetleniowymi (31 szt.), 28) rewitalizacja i przebudowa wodociągu długości ok. 1043m wraz z przyłączami. UWAGA: Chodniki i parkingi o nawierzchni z kostki brukowej należy wykonać z kostki koloru szarego z wydzieleniem miejsc parkingowych kostką koloru czerwonego, zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej należy wykonać z kostki koloru czerwonego. W przedmiarze - Walki Młodych droga gm bez ronda na DK8_PRZEDMIAR_02 - poz. 47 zamiast przełożenia studzienek ściekowych ulicznych żelbetowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu, Wykonawca uwzględni zasypanie piaskiem istniejących osadników i wykonanie osadników bez syfonu z nowych materiałów. Zamówieniem objęte jest również wykonanie pasów chodników szerokości min. 30 cm z kostki brukowej z wypustkami przy wejściu na przejścia dla pieszych (długość pasa zależna od szerokości przejścia dla pieszych). Umieszczenie istniejącego oznakowania pionowego Wykonawca dostosuje do wymogów normatywnych w odległości zapewniającej skrajnię drogi. Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego : na drodze gminnej wielkości M (małe), na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką wielkości S (średnie). Należy stosować znaki drogowe pokryte folią odblaskową III generacji. Wykonawca dokona nasadzeń w okresie od 15 września 2016r. do 15 października 2016r. drzew o wysokości min 200 cm gatunku klon, jesion, jarząb pospolity, jarząb szwedzki - w ilości drzew usuwanych. Wykonawca zabezpieczy każdą sadzonkę trzema palikami. Zamawiający zastrzega sobie przejęcie wybranych materiałów z rozbiórki: krawężników betonowych, kostki brukowej, słupów oświetleniowych wraz z oprawami, znaków pionowych, szyn kolejowych, płyt betonowych oraz destruktu. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza w formie papierowej (4 egzemplarze) i w elektronicznej, - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do budynków użyteczności publicznej , posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. UWAGA : Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym robót , który dostarczy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie . Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób , który umożliwia komunikację . Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. B. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. C. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. D. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). E. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. F. Zadanie realizowane w ramach programu pod nazwą Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019. Dofinansowanie na rok 2016. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 40-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100 000,00 PLN wadium (słownie: sto tysięcy PLN) 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 10.3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 10.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 10.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. 10.7. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 SIWZ, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 15.3 SIWZ, z dopiskiem WADIUM. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach