Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Słonecznej w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Słonecznej w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Słonecznej w Inowrocławiu (długość jezdni 380,5 m, placu do zawracania 12,0 m), na odcinku od ul. Poznańskiej do końca wraz z wykonaniem odwodnienia i oświetlenia drogowego, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ulica Słoneczna jest drogą gminną, objęta strefą zamieszkania, szer. 5,0-7,0 m, o nawierzchni bitumicznej, bez wydzielonych chodników dla pieszych. Przebudowa polega na wykonaniu jezdni szer. 5,5 m wraz z chodnikami (opaskami) szer. 2,0-2,5 m, miejscami postojowymi równoległymi do jezdni, zjazdami i dojściami na posesje oraz placem manewrowym. 2. Zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe, karczowanie po wyciętych drzewach; 2) roboty ziemne, wymiana gruntu w wykopach; 3) budowa kanalizacji deszczowej - ułożenie kolektora betonowego o średnicy 300 mm na długości 289 m, przyłączy o średnicy 200 mm na długości 18 m, montaż 9 studni rewizyjnych, 9 kratek ściekowych i odwodnienia liniowego na długości 5,0 m; 4) regulacja pionowa włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych 5) roboty drogowe: a) przebudowa rejonu skrzyżowania z ul. Poznańską na długości 8.5 m – nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z kruszywa, b) wykonanie placu do zawracania (12 m) o nawierzchni tłuczniowej; c) przebudowa jezdni – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie betonowej; d) przebudowa chodników, miejsc postojowych, zjazdów, dojść – nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie betonowej, e) przebudowa skrzyżowania z ulicą Spokojną - nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie betonowej; 6) budowa oświetlenia drogowego - demontaż 13 słupów oświetleniowych i linii napowietrznej na długości ok. 360 m, montaż szafki oświetleniowej SO-4, ustawienie 18 słupów oświetleniowych, w tym jednego doświetlającego przejście dla pieszych; 7) rekultywacja terenów zielonych, wykonanie trawników pow. 1 025,82 m2 wraz z rocznym okresem pielęgnacji i bieżącym utrzymaniem, w tym: pierwsze koszenie trawnika - po wzejściu i zakorzenieniu się trawy, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy, wysianie nawozów mineralnych, dosianie trawy, jeżeli wystąpią ubytki, wałowanie trawnika, - podlewanie, ww. czynności należy powtarzać w odstępach miesięcznych, z wyłączeniem okresu, w którym wegetacja nie przebiega, po upływie roku należy przekazać trawnik Zamawiającemu; 8) wykonanie czasowego oznakowania drogowego. 3.Do wykonawcy należy: 1) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny); 2) zgłoszenie gestorom uzbrojenia podziemnego rozpoczęcie robót; 3) uzgodnienie z zarządcami przyległych terenów sposób dojazdu na czas prowadzenia robót; 1) przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przed przekazaniem terenu budowy (do 7 dni od zawarcia umowy), uwzględniającego warunki finansowania zamówienia oraz zakres i terminy planowanych ograniczeń w ruchu. 4) poniesienie kosztów związanych z czasowym zajęciem terenów obcych oraz czynnościami nadzorczymi i odbiorowymi prowadzonymi przez gestorów uzbrojenia; 5) prowadzenie robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia; 6) koordynacja prowadzonych robót z wykonawcą sieci gazowniczej (w trakcie robót możliwe jest prowadzenie robót związanych z budową gazociągu); 7) zapewnienie tymczasowego dojazdu do przyległych posesji w przypadku przerwy w robotach spowodowanych czynnikami atmosferycznymi; 8) dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyników przeglądu rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wykonanych kamerą inspekcyjną oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie – 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł). Informacje nt. wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach