Gmina Burzenin ogłasza przetarg
- Adres: 98-260 Burzenin, Sieradzka 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48438214095
- Data zamieszczenia: 2023-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
Sieradzka 1
98-260 Burzenin, woj. łódzkie
tel. +48438214095
REGON: 730934453 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ul. Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie oświetlenia drogowego) oraz w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ (w pozostałym zakresie prac i określonych opracowanym Programem Funkcjonalno – Użytkowym) zadania pod nazwą: „Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ulicach Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach”.2. Prace związane z realizacją przedmiotowego zamówienia będą polegać na:1) Etap I - opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym zał. nr 8 do SWZ, w tym:a) na sporządzeniu dokumentacji: projektów budowlanych branży drogowej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa) i teletechnicznej, projektów wykonawczych branży drogowej, sanitarnej i teletechnicznej, opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych, badań podłoża gruntowego (jeśli jest to niezbędne), inwentaryzacji zieleni (jeśli jest to niezbędne), przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż) – spełniających następujące wymagania: w kolumnie „podstawa wyceny” koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót, projektu stałej organizacji ruchu, projektu czasowej organizacji ruchu, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, a także pozyskaniu we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, pozwoleń wodno - prawnych, i tym podobnych dokumentów, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, przekazaniu Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej (2 egz.) i cyfrowej (np. na nośniku CD lub podobnym - 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg/dgn, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania i edytowania (format xls),UWAGA: Zamawiający przekaże własne opracowanie map będących podstawą do naniesień projektowych!b) na uzyskaniu akceptacji cząstkowych (zatwierdzenia przez stosowne organy) dokumentacji projektowej, a także zatwierdzenia przez Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym, czyli: zatwierdzenia projektu budowlanego branży drogowej, sanitarnej i teletechnicznej, zatwierdzenia projektu czasowej i stałej organizacji ruchu, oraz na przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i złożeniu wniosku na pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót budowlanych,2) Etap II – spełnieniu wymogów pozwalających na rozpoczęcie prac i wykonaniu częściowym ich zakresu, w tym: opracowaniu harmonogramu realizacji prac, uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę / dokonaniu skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, opracowaniu i przedstawieniu Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy, bieżącym prowadzeniu dziennika budowy, wykonaniu minimum 60% zakresu robót budowlanych (w tym towarzyszących – np. geodezyjnych) na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, zgodnej z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym (patrz Etap I),a także na prowadzeniu nadzoru autorskiego, czyli: wykonywaniu czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.), wyjaśnianiu wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, uzupełnianiu szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianiu wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, na udziale w komisjach odbiorowych i naradach technicznych, wykonywaniu czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, na bieżącym monitorowaniu realizowanych robót budowlanych i przybywaniu na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od daty zawiadomienia przez fax, telefon, mail, lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). na sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.3) Etap III – wykonaniu pozostałych prac budowlanych i związanych z odbiorem końcowym, w tym: wykonaniu pozostałego zakresu robót budowlanych, prowadzeniu dalszego nadzoru autorskiego, odtworzeniu trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, uporządkowaniu obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, bieżącym prowadzeniu dziennika budowy, wykonaniu obmiarów ilości zrealizowanych robót, sporządzeniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku dxf/dwg, dostarczenie jej w formie wymaganej do zaewidencjonowania w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Sieradzu (wymagane poświadczenie złożenia), przeprowadzeniu wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; (wyniki badań będą przedstawione do akceptacji przez Inspektora Nadzoru bądź przedstawiciela Zamawiającego), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa i przebudowa ogrodzenia cmentarza parafialnego w Szczawinie
Dodano: 2024-04-04 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki i budynku gospodarczego NB.270.15.2023
Dodano: 2024-03-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku obsługi osób korzystających z komunikacji publicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-01-23 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.
Dodano: 2023-12-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1914E w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego w miejscowości Augustynów Etap II
Dodano: 2023-12-12