Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Polnej w Nowym Dworze Gdańskim – etap I

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 401 , fax. 552 472 405
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 401, fax. 552 472 405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Polnej w Nowym Dworze Gdańskim – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Przebudowa ulicy Polnej w Nowym Dworze Gdański, dz. nr 137 i 108 na odcinku od ul. Bocznej do ul. Okopowej na długości około 271 m. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: ­ rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej – 45 m² ­ rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych – 737 m² ­ rozbiórka krawężnika – 43 m ­ usunięcie humusu grub. 10 cm – 1145 m² ­ wykonanie koryta – 331 m³ ­ wykonanie stabilizacji cementem Rm=1,5 MPa grub. 10 cm – 395 m² ­ wykonanie górnej i dolnej podbudowy z KŁSM łącznie – 1735 m² ­ ustawienie krawężnika na ławie betonowej – 292 m ­ ustawienie nowych obrzeży – 295 m ­ nawierzchnia z płyt pełnych – 1340 m² ­ ułożenie kostki betonowej grub. 6 cm na chodniku – 395 m² ­ montaż rur osłonowych – 215 m ­ regulacja wysokościowa studzienek – 8 szt. ­ wykonanie poboczy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentację projektową; 2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż; 3) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie; 4) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych; 5) zapewnienie kierownika robót lub budowy branży drogowej na swój koszt. 6) oznakowanie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe; 7) przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu w jednym egzemplarzu zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej dokumentacji powykonawczej oraz w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej; 8) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania; 9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych; 10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt; 11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy; 12) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt; 13) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego; 14) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy; 15) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót; 16) oznakowanie robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, które musi być zgodne z projektem organizacji ruchu. 17) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich; 18) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót drogowych; 19) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Zamawiający. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę; 20) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową; 21) szczegółowe zapoznanie się przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją projektową usunięcia kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową; 22) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego z zapewnieniem jednostronnego ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść do posesji; 23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym; 24) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób wykonania określony został w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. projekt wykonawczy, przedmiar robót jako załącznik pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach