Gmina Stare Kurowo ogłasza przetarg
- Adres: 66540 Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 76-15-052 , fax. 0-95 76-15-102
- Data zamieszczenia: 2018-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Kurowo
ul. Daszyńskiego 1
66540 Stare Kurowo, woj. lubuskie
tel. 0-95 76-15-052, fax. 0-95 76-15-102
REGON: 21096678600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starekurowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ulicy Pocztowej i Dworcowej w Starym Kurowie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową: 1) Jezdnia asfaltowa o szerokości 3.5 - 6,00 m na podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm stabilizowanej mechanicznie dla ruchu kat. KR2 na powierzchni – 2 105 m2 2) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 528 m2 3) Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 1538 m2 4) Kanalizacja deszczowa z rur PVC - 369,5 m 5) Wpusty deszczowe włączone do sieci rurami PVC Ø200 o dł. 86 m – 22 szt. 6) Studnie rewizyjne betonowe – 19 szt. 7) Rów infiltracyjny na wody opadowe – 1 szt. 8) Zabezpieczenie istniejących doziemnych sieci uzbrojenia terenu. 9) Elementy bezpieczeństwa ruchu. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 2 egz. c. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a. Wykonanie na własny koszt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, b. Utylizacja wszystkich materiałów porozbiórkowych, c. Zawiadomienie o rozpoczęciu robót wszystkich zarządców sieci kolidujących z trasą inwestycji. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wytyczne do wyceny (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu metoda spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, D. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, E. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 103023F (ul. Narutowicza) wraz ze skrzyżowaniem z ul. Krótką i ul. Al. Niepodległości w Słubicach
Dodano: 2024-05-15 - „Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin”
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Zwierzyn
Dodano: 2024-05-13 - Budowa, przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024 r.
Dodano: 2024-05-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 103031F ul. Piłsudskiego w Słubicach
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 004306 w m. Rokitno
Dodano: 2024-04-10 - Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024r.
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Słubicach - Etap I
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa drogi gminnej
Dodano: 2024-03-01 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-01