Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Parkowej w Zawidowie

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 788 282 , fax. 757 788 205
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa
    59970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 757 788 282, fax. 757 788 205
    REGON: 52667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawidow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Parkowej w Zawidowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowa w miejscowości Zawidów w obrębie działki drogowej dz. nr 108 z podziałem na części: Część I: Obejmuje przebudowę nawierzchni jezdni na drodze gminnej ul. Parkowa w miejscowości Zawidów w obrębie działki drogowej dz. nr 108. Parametry geometryczne przebudowywanej drogi wynoszą: - długość przebudowywanej ulicy – 146,50m, - szerokość jezdni - zmienna - od 5,50 do 7,00m. Niniejsze zadanie obejmuje: a) przebudowę nawierzchni jezdni wraz z robotami towarzyszącymi wyszczególnionymi w przedmiarze robót poz. 2d.1, 18d.3, 24d.4-27d.4, 30d.5 oraz dokumentacji projektowej i STWiORB. b) Wykonanie organizacji ruchu na czas przebudowy drogi c) Wykonanie docelowej organizacji ruchu w zakresie oznakowania poziomego, zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu Podstawowe parametry techniczne dróg: klasa D, z przeznaczeniem drogi dla wszystkich użytkowników (możliwość wprowadzenia ograniczeń ruchu niektórych grup użytkowników lub rodzajów pojazdów decyzją organów administracji). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Część II: Obejmuje przebudowę nawierzchni chodników na drodze gminnej ul. Parkowa w miejscowości Zawidów w obrębie działki drogowej dz. nr 108. Niniejsza część zadania obejmuje: a) przebudowę nawierzchni chodników wraz z robotami towarzyszącymi wyszczególnionymi w przedmiarze robót poz. 1 d.1, 3d.1-17.d.3, 19d.3-23d.4, 28d.5, 29d.5, 31d.5-34d.6 oraz dokumentacji projektowej i STWiORB. b) Wykonanie organizacji ruchu na czas przebudowy c) Wykonanie docelowej organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego, zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu Podstawowe parametry techniczne dróg: klasa D, z przeznaczeniem drogi dla wszystkich użytkowników (możliwość wprowadzenia ograniczeń ruchu niektórych grup użytkowników lub rodzajów pojazdów decyzją organów administracji). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : dla Części I: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). dla części II: 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku PKO BP S.A., Oddział Bolesławiec, nr konta 17 1020 2137 0000 9302 0115 5696 prowadzony w Banku PKO BP S.A. z dopiskiem „wadium – „Przebudowa ulicy Parkowej w Zawidowie” – część… Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5 W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.8 i 10.9 SIWZ. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Formularz oferty Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 p.z.p o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Załącznik nr 2a – Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 p.z.p o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3a - Informacja w związku z poleganiem na zasobach innego podmiotu Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 5 – Oświadczenie o podanych informacjach Załącznik nr 8 – Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach