Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kubackiego wraz z ulicą Krańcową, Gajową i Kasztanową w Suchym Lesie, gmina Suchy Las

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926 250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926 250, fax. 61 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kubackiego wraz z ulicą Krańcową, Gajową i Kasztanową w Suchym Lesie, gmina Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kubackiego wraz z ulicą Krańcową, Gajową i Kasztanową w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. 2. Przedmiotem zamówienia jest: - realizacja robót budowlanych (ul. Kubackiego, Krańcowa, Gajowa) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi dokumentacja techniczna wykonana przez PROJEKTOWANIE I NADZORY W BUDOWNICTWIE DRGOGOWYM, UL. PROMIENISTA 9, 560-288 POZNAŃ; - zaprojektowanie i wybudowanie odcinka ul. Kasztanowej (wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji deszczowej wraz z utwardzeniem ul. Kasztanowej w standardzie pieszo-jezdni). W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i budowlano-wykonawczy), pełnienie nadzoru autorskiego oraz roboty budowlano-montażowe w związku z realizacją przedmiotowej Inwestycji. 3. W części projektowej (ul. Kasztanowa) - ogólny zakres zamówienia obejmuje: 1) Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych; 2) Udostępnienie map GCI; 3) Uzyskanie niezbędnych warunków i uzgodnień, zezwoleń, zgłoszeń dla celów projektowych; 4) Przygotowanie wersji elektronicznej dokumentacji na płycie CD/DVD; 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót, dla których pozwolenie nie jest wymagane; 6) Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dla wszystkich niezbędnych badań, uzgodnień, opinii, decyzji oraz wykonania map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów. 4. W części robót budowlano-montażowych zakres zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty drogowe wraz z oznakowaniem, 3) budowa kanalizacji sanitarnej, 4) budowa kanalizacji deszczowej, 5) budowa oświetlenia drogowego, 6) przebudowa infrastruktury energetycznej, 7) przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej, 8) próby, rozruchy, odbiory, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W zamówieniu jest wymagane wadium w kwocie: 130 000,00 PLN (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy). 2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 3. Wykonawca może wnieść wadium w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 roku Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) . 4. Wadium wniesione w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych - oryginały, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. Nr A-12 lub A-13, a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w gotówce (przelewem)- należy dołączyć do oferty potwierdzenie wykonania przelewu. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy nr 25 9043 1054 3054 0021 4641 0047 SBL w Poznaniu O/Suchy Las, a wadium w pozostałych formach w Urzędzie Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, pokój A-12 lub A-13. Najpóźniej, wadium powinno znaleźć się u Zamawiającego w terminie odpowiadającym terminowi składania ofert. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważana będzie data wpływu środków na podane wyżej konto. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się na podane wyżej konto PRZELEWEM z konta bankowego Wykonawcy- art. 45 ust. 7 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, adres na który należy dokonać zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI I RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach