Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Ku Słońcu w Ustroniu Morskim oraz drogi w miejscowości Kukinka

Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3515535 , fax. 94 3515940
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
    ul. Rolna 2
    78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3515535, fax. 94 3515940
    REGON: 54544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Ku Słońcu w Ustroniu Morskim oraz drogi w miejscowości Kukinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania „Przebudowa ulicy Ku Słońcu w Ustroniu Morskim oraz drogi w miejscowości Kukinka”. 1.1. Założenia przebudowy, zakres prac. 1.1.1. Zasadniczym celem przebudowy ul. Ku Słońcu jest poszerzenie nawierzchni do szerokości 6,00 m na całej długości ulicy, wzmocnienie nawierzchni, wykonanie nowej podbudowy w obszarze występowania stawów i terenów podmokłych po obu stronach pasa drogowego, odtworzenie chodników w partii początkowej ulicy i wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych. 1.1.2. Przebudowa drogi gminnej w m. Kukinka obejmuje: wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni do szerokości 5,00 m, wykonanie chodników szerokości 1,50 m, wzmocnienie nawierzchni, wykonanie zjazdów do posesji i na drogi śródpolne. 1.1.3. W przebudowie ulicy Ku Słońcu i drogi w m. Kukinka poważną rolę będzie miało wyprofilowanie poboczy i rowów odwadniających. Mała szerokość pasów drogowych obu dróg gminnych ogranicza możliwości osiągnięcia wyższej klasy technicznej. Przyjęto dla ul. Ku Słońcu klasę techniczną L (droga lokalna), dla drogi w m. Kukinka klasę techniczną D (droga dojazdowa). Jednostronne chodniki w tej ostatniej zaprojektowano na wyraźne życzenie mieszkańców. Przebieg chodnika po lewej lub prawej stronie jezdni definiuje szerokość pasa drogowego. Nieuniknione w tym przypadku są poprzeczne przejścia piesze. 1.1.4. Zakres prac obejmuje: - karczowanie zakrzewień poboczy i rowów - zdjęcie warstwy humusu z poboczy i stoków rowów - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne dla osiągnięcia projektowanej szerokości jezdni - frezowanie korekcyjne (do 4 cm) całej powierzchni nawierzchni bitumicznych - na odcinku 1+100,00 do 1+375,00 ul. Ku Słońcu rozbiórka nawierzchni poprzez frezowanie głębokie (8-10 cm) z przekazaniem destruktu do dyspozycji inwestora - wykonanie nasypu grubości 30 cm z gruntu przepuszczalnego zamkniętego w geowłókninie separacyjnej oraz warstwy podbudowy z kruszywa łamanego w geokracie komórkowej - wykonanie podbudów z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszywa łamanego - wykonanie na całej powierzchni podbudów z poszerzeniami warstwy wzmacniającej typu "grave emulsion" (GE) oraz dwuwarstwowego utrwalania powierzchniowego (grys + emulsja kationowa niemodyfikowana) - wykonanie chodników z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego i zjazdów w tej samem technologii w strefie chodników oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej w technologii jak poszerzenia - formowanie poszerzeń na łukach i wykonanie zabruków pachwinowych 1.2. Rozwiązania sytuacyjne. 1.2.1. Ulica Ku Słońcu: jezdnia na całej długości szerokości 6,00 m, chodniki szer. 2,00 i 2,50 m w strefie skrzyżowania z drogą krajową nr 11 oraz do hm 1,0 - szerokości 1,50 m po stronie prawej. Skrzyżowanie z drogą gminną w m. Kukinka km 1+409,60. W strefie skrzyżowania po stronie prawej - utwardzone pobocze szerokości 1,00 m. Zjazd ze skrzyżowania w kierunku fermy fotowoltaicznej szerokości 5,50 m i zjazd na drogę polną szerokości 3,00 m. Na zjeździe - zabruki pachwinowe szer. 1,0-1,50 m. Łuki na skrzyżowaniu R=23,0 m i na zjeździe R=20,0 m. Zjazdy o szerokości zmiennej, dostosowane do potrzeb. 1.2.2. Droga w miejscowości Kukinka: Jezdnia na całej długości szerokości 5,00 m, chodniki jednostronne, sytuowane naprzemiennie (dostosowane do szerokości pasa drogowego) szerokości 1,50 m. Łuk kołowy na trasie drogi R=115 m. zjazdy o szerokości zmiennej dostosowane do potrzeb. 1.3. Niwelacja 1.3.1. Ulica Ku Słońcu Niweletę jezdni dostosowano do terenu istniejącego, zawyżając ją (ze względów konstrukcyjnych) przeciętnie ok. 13-15 cm, incydentalnie przy wprowadzaniu łuków pionowych - do 38 cm. Spadki poprzeczne nawierzchni - daszkowate 2%, na skrzyżowaniu jednostronne 7%. Spadki podłużne: od 0,23% do 9,3%. Maksymalny spadek podłużny 14,2% (1 miejsce). Łuki pionowe o R=200m-R=1450m. 1.3.2. Droga w m. Kukinka. Niweletę dostosowano do terenu istniejącego zawyżając ją przeciętnie 15 cm, maksymalnie 26 cm. Spadki poprzeczne jezdni - daszkowate 2%, na skrzyżowaniu z ul. Ku Słońcu jednostronne 7%, na łuku kołowym na trasie - jednostronne 2%. Spadki poprzeczne chodników - 2%. Spadki podłużne: 0,32%-6,0%. Łuki pionowe od R=250m do R=1750m. 1.4. Konstrukcja nawierzchni. 1.4.1. Jezdnie (dla kategorii ruchu KR2) 1.4.1.1. Nasyp na odc. km 1+100-1+375,0 ul. Ku Słońcu, grubości 30 cm z gruntu przepuszczalnego niewysadzinowego zamknięty w geowłókninie separacyjnej o gramaturze min. 200 gram/m2. Na nasypie - podbudowa 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm w teokracie komórkowej h=15cm. 1.4.1.2. Na poszerzeniach oraz w strefie nowego przebiegu skrzyżowania ul. Ku Słońcu i drogi w m. Kukinka warstwa odcinająca, wzmacniająca podłoże: 15 cm grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa; 15cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm. 1.4.1.3. Na całej powierzchni: wzmocnienie i wyrównanie podbudowy warstwą grubości do 10 cm "grave emulsion" (GE) wbudowywaną na zimno, zgodnie z tabelą wyrównania. 1.4.1.4. Na całej powierzchni: 1 cm - powierzchniowe utrwalenie warstwa dolna grys 5-8 mm z emulsją kationową niemodyfikowaną K1-70 w ilości 2,0kg/m2; 0,6 cm warstwa górna powierzchniowe utrwalenie: grys 2-5 mm z emulsją kationową niemodyfikowaną K1-70 w ilości 1,7kg/m2. 1.4.2. Zjazdy 1.4.2.1. Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: konstrukcja jak nawierzchnia jezdni, jedynie podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm grubości 20cm. 1.4.2.2. Zjazdy z kostki betonowej koloru grafitowego grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm grubości 20cm i 10 cm warstwie odsączającej z piasku. 1.4.3. Obramowania 1.4.3.1. Obramowanie jezdni ul. Ku Słońcu w części początkowej oraz jezdni drogi w m. Kukinka przy chodniku: krawężnik betonowy uliczny 15x30 cm (światło+12 cm, +1 cm na przejściach) ustawiany na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15-0,065m3/m. Na zjazdach z kostki betonowej: krawężnik wjazdowy betonowy 15x22 cm (światło +4 cm) na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15-0,065m3/m. 1.4.3.2. Obramowanie zjazdów z kostki betonowej: opornik drogowy 12x25 cm wtopiony (światło +/- 0 cm) na ławie z betonu C12/15-0,065m3/m. 1.4.3.3. Krawędź jezdni bitumicznej i krawędzie zjazdów bitumicznych - odsadzki 10, 15 i 20 cm poszczególnych warstw konstrukcyjnych wg rysunku szczegółów konstrukcyjnych. 1.4.4. Chodniki 1.4.4.1. Chodniki na obu projektowanych odcinkach dróg: nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8cm koloru żółtego z obramowaniem z kostki koloru grafitowego na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm z podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm grubości 15 cm. Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm. 1.4.4.2. Obramowanie zewnętrzne chodnika: obrzeże betonowe 8x30 cm ustawiane na ławie betonowej z betonu C12/15-0,05m3/m. Szczegół w rysunku szczegółów konstrukcyjnych. 1.4.5. Pobocza Pobocza gruntowe - grunt urodzajny min. 10cm, wyprofilowany ze spadkiem, obsiany trawą; Pobocza utwardzone z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm grubości 20 cm (jako poszerzenie na łuku). 1.4.6. Zabruki pachwinowe. 1.4.6.1. Zabruki pachwinowe na zjeździe ze skrzyżowania dróg projektowanych: bruk z brukowca 16/20 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5mm grubości 15 cm. 1.4.6.2. Obramowanie boczne zabruków: opornik drogowy betonowy 12x25 cm wtopiony, na ławie z betony C12/15-0,065m3/m. 1.5. Przebudowa kabla SN 15 kV. Istniejące odcinki kabla typu 3x(YHAKXS 1x120mm²), łączącego GPZ Ustronie Morskie-pole nr 3 i stację inwerterowo-transformatorową elektrowni fotowoltaicznej w Kukince, kolidujące z przebudowywaną ul. Ku Słońcu w Ustroniu Morskim, należy przenieść poza projektowany krawężnik. Trasę ułożenia kabla pokazano na rys. 1. Przekładany kabel 15 kV układać na głębokości 0,8m linią falistą na 10 cm podsypce z piasku. Ułożony kabel zasypać 10 cm warstwą piasku i 15 cm warstwą gruntu rodzimego a następnie przykryć folią koloru czerwonego. Przy skrzyżowaniu kabla z urządzeniami podziemnymi (gaz), drogami (w tym wjazdami na posesje) kabel należy prowadzić w przepustach/rurach osłonowych dwudzielnych PCV Ø 160. Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującą normą N-SEP-E 004. 1.6. Przebudowa oświetlenia ul. Ku Słońcu. Kolidujące słupy oświetleniowe z przebudowywaną ul. Ku Słońcu należy przestawić poza projektowany krawężnik (0,5m). Słupy należy ustawić tak aby ich wnęki znajdowały się od strony chodnika. Przestawione słupy zasilić nowymi odcinkami kabla YAKXS 4x25mm2 z istniejących słupów. Trasę ułożenia kabla i lokalizacji słupów pokazano na rys. 1. Kabel w ziemi układać na głębokości 70 cm linią falistą, pomiędzy dwoma warstwami piasku o grubości 10 cm. Następnie nasypać co najmniej 15 cm gruntu rodzimego i przykryć folią koloru niebieskiego. Szerokość folii powinna być nie mniejsza niż 20 cm. Na kablu stosować oznaczniki z PCW. Skrzyżowanie z gazociągiem wykonać w rurach ochronnych PCV Ø 75. Pod projektowymi wjazdami, na istniejącym kablu oświetleniowym, stosować rury ochronne dwudzielne PCV Ø 58 mm. Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującą normą N-SEP-E 004. 1.7. Ochrona dodatkowa od porażeń. Jako system ochrony dodatkowej od porażeń przyjęto: 0,4 kV- szybkie wyłączanie zasilani zasilania 15 kV - uziemienie ochronne 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie drogi o nawierzchni z emulsji asfaltowej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2 w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). 6. Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca, który przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4 dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 4. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w pkt.1 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach