Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY KROMERA W GORLICACH W RAMACH PROJEKTU OBSZAR „STARÓWKA - LOKALNE CENTRUM NAUKOWO-KULTURALNO-SPORTOWO-REKREACYJNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DRÓG LOKALNYCH I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ GORLIC” ORAZ WYKONANIE CZĘŚCI NIEKWALIFIKOWANEJ - WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO PRZY UL. KROMERA I WYMIANA KABLA ZASILAJĄCEGO LATARNIE ULICZNE WZDŁUŻ UL. KROMERA Z ODTWORZENIEM KONSTRUKCJI I NAWIERZCHNI CHODNIKA

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY KROMERA W GORLICACH W RAMACH PROJEKTU OBSZAR „STARÓWKA - LOKALNE CENTRUM NAUKOWO-KULTURALNO-SPORTOWO-REKREACYJNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DRÓG LOKALNYCH I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ GORLIC” ORAZ WYKONANIE CZĘŚCI NIEKWALIFIKOWANEJ - WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO PRZY UL. KROMERA I WYMIANA KABLA ZASILAJĄCEGO LATARNIE ULICZNE WZDŁUŻ UL. KROMERA Z ODTWORZENIEM KONSTRUKCJI I NAWIERZCHNI CHODNIKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Kromera w Gorlicach w ramach projektu Obszar „Starówka - lokalne centrum naukowo-kulturalno-sportowo-rekreacyjne wraz z przebudową dróg lokalnych i infrastruktury technicznej Gorlic” - współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych oraz wykonanie części niekwalifikowanej - wykonanie systemu monitoringu wizyjnego przy ul. Kromera i wymiana kabla zasilającego latarnie uliczne wzdłuż ul. Kromera z odtworzeniem konstrukcji i nawierzchni chodnika. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Rozdział kanalizacji ogólnospławnej w postaci: a) budowy kanalizacji sanitarnej - kolektor z rur PVC-U SN8 d-200/5,9 mm wraz z kanałami bocznymi z rur PVC-U SN8 Ø d-200/5,9 mm, b) budowy kanalizacji deszczowej - kolektor z rur PVC-U SN8 d-315/9,2 mm wraz z kanałami bocznymi PVC-U d-315/9,2 mm, 200/5,9 mm i przykanalikami do wpustów ulicznych z rur PVC-U d-200/5,9 mm, 2) Wykonanie odwodnienia ulicy poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne, ścieki przykrawężnikowe i wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej, 3) Wykonanie robót drogowych z dopasowaniem wysokościowym do istniejącej geometrii ulicy - rzędnych odkrycia istniejących krawężników (wzdłuż chodników i zjazdów), 4) Wykonanie nowych warstw nawierzchni jezdni w miejscach prowadzenia robót kanalizacyjnych o konstrukcji jak dla nowoprojektowanej drogi o kategorii ruchu KR3, 5) Wykonanie po uprzednim sfrezowaniu na całej szerokości jezdni warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego o gr. min. 6 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 5 cm, 6) Zabezpieczenie sieci w miejscach skrzyżowań, 7) Wykonanie wymiany słupów oświetleniowych z oprawami na nowe słupy aluminiowe anodowane – oprawy w technologii LED oraz wymiana kabla zasilającego YAKYXS4x35 wzdłuż ulicy Kromera wraz z rurami osłonowymi - rura DVK 75, badania i pomiary instalacji, wykonanie podbudowy pod kostkę, 8) Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego przy ul. Kromera wraz z odtworzeniem konstrukcji i nawierzchni chodnika, 9) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego (w tym oznakowanie kolorem niebieskim miejsc postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych), 10) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 11) Zapewnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi, na który to nadzór należy uzyskać odrębne pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja (UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zgodnie z poniższą dokumentacją i z uwzględnieniem zmian w stosunku do dokumentacji określonych w załączniku nr 19 do SIWZ): 1) Zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Kromera w Gorlicach na działkach nr 1544, 1542/4, 1542/12, 1546, 1542/2 – zał. nr 1 do SIWZ, 2) Zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych polegających na budowie odcinka kanalizacji deszczowej na działce nr 1566 w ramach zadania: przebudowa ulicy Kromera w Gorlicach – zał. nr 2 do SIWZ, 3) Projekt budowlany drogowy „Przebudowa ulicy Kromera w Gorlicach” – zał. nr 3 do SIWZ, 4) Projekt budowlany - Rozdział kanalizacji ogólnospławnej w ramach „Przebudowy ulicy Kromera w Gorlicach” – zał. nr 4 do SIWZ, 5) Projekt budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego w ramach „Przebudowy ulicy Kromera w Gorlicach” – zał. nr 5 do SIWZ, 6) Projekt zabezpieczenia kolizji projektowanej kanalizacji z istniejącymi gazociągami – zał. nr 6 do SIWZ, 7) Projekt wykonawczy drogowy „Przebudowa ulicy Kromera w Gorlicach” – zał. nr 7 do SIWZ, 8) Projekt wykonawczy przebudowy oświetlenia ulicznego w ramach „Przebudowy ulicy Kromera w Gorlicach” – zał. nr 8 do SIWZ, 9) Projekt budowlano-wykonawczy, monitoring wizyjny – „Przyłącz kablowy, montaż urządzeń dla rozbudowy monitoringu przestrzeni publicznej ul. Kromera oraz ul. Niepodległości” – zał. nr 9 do SIWZ, 10) Projekt czasowej organizacji ruchu – zał. nr 10 do SIWZ, 11) Projekt docelowej organizacji ruchu – zał. nr 11 do SIWZ, 12) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część drogowa – zał. nr 12 do SIWZ, 13) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część elektryczna – zał. nr 13 do SIWZ, 14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – rozdział kanalizacji ogólnospławnej – zał. nr 14 do SIWZ, 15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - monitoring wizyjny – zał. nr 15 do SIWZ, 16) Projekt zagospodarowania terenu z naniesionym przyłączem ciepłowniczym z rur preizolowanych – zał. nr 16 do SIWZ, 17) Pismo Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie OZNS.5183.440.2016.AR1 – zał. nr 17 do SIWZ, 18) Opis równoważności zastosowanych nazw własnych – zał. nr 18 do SIWZ, 19) Wykaz robót nie ujętych w dokumentacji projektowej lub w ilościach innych niż wynikających z dokumentacji „Przebudowa ul. Kromera” a obowiązkowych do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia – zał. nr 19 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 21 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych materiałów; 1.3. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 26 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach