Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
- Data zamieszczenia: 2018-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10
28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pinczow.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi w Pińczowie dz. nr ewid. 160/12 od km 0+000 do km 0+250, dł. 250mb - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi w Pińczowie dz. nr ewid. 160/12 od km 0+000 do km 0+250, dł. 250mb”, obejmującego swym zakresem: • Wymianę nawierzchni ulicy Królowej Jadwigi o szerokości zmiennej 4,0 -7,10 m na odcinku od km 0+000 do km 0+250 po rozbiórce istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości około 4 cm) na nawierzchnię o następującej konstrukcji: o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 4 cm o Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 3 cm • Wykonanie nawierzchni parkingu przy ulicy Jagiełły o szerokości 5,0 m na odcinku ok. 36,0 o następującej konstrukcji: o Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 4 cm o Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 3 cm • Wymianę nawierzchni chodnika lewostronnego na całym odcinku o różnej istniejącej konstrukcji na nawierzchnię o następującej konstrukcji : o kostka brukowa betonowa wibroprasowana o grubości 6 cm o podsypka cementowo – piaskowa o grubości 3 cm o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm o grubości 8 cm • Ustawienie krawężnika betonowego wystającego lub zatopionego o wymiarach 15 x 30 x 100 przy krawędzi nawierzchni po stronie prawej i lewej ulicy na ławie betonowej z oporem beton C 8/10) w ilości 546,00 mb • Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 jako obramowanie nawierzchni chodników (po stronie lewej) w ilości 204,00 mb . • Wykonanie regulacji wysokościowej studzienek ściekowych w ilości 3 szt. • Wykonanie regulacji wysokościowej studni rewizyjnych w ilości 4 szt. • Wykonanie regulacji wysokościowej studzienek zaworów wodociągowych w ilości 2 szt. • Wykonanie regulacji wysokościowej studzienek telekomunikacyjnych w ilości 1 szt • Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania terenu nawierzchni z betonu asfaltowego, podbudowy z płyt betonowych o grubości 15 cm, istniejącej nawierzchni chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm lub z betonu, istniejącego krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15x 30 x 100, obrzeży betonowych o wymiarach 20 x 6 cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt a) - d) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Waśniów
Dodano: 2024-02-29 - „Remont dróg gminnych na terenie gminy Radków”
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 21 (DSD 250) wraz z budową miejsc postojowych na terenie leśnictwa Mościska – V postępowanie
Dodano: 2023-12-27 - Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów
Dodano: 2023-12-17 - Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów
Dodano: 2023-12-17 - Remont drogi powiatowej nr 1319T Radlin-Brzechów-Daleszyce.
Dodano: 2023-10-24 - Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Adamów i Kaczyce
Dodano: 2023-10-13 - Utrzymanie szlaków zrywkowych w roku 2023.
Dodano: 2023-10-02 - Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów
Dodano: 2023-09-11 - „Przebudowa drogi w Krzyżanowicach Średnich” (sołectwo Krzyżanowice Średnie) w ramach funduszu sołeckiego na rok 2023.
Dodano: 2023-08-03