Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Dobrzanach

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Dobrzanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie przebudowy drogi powiatowej numer 1740Z ulicy Jana Pawła II w Dobrzanach, odcinek o łącznej długości 0,999 km, w tym: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 7803 m2; b) zjazdy do przyległych posesji o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, o całkowitej powierzchni 350 m2; c) chodniki z brukowej kostki betonowej, o całkowitej powierzchni 3446 m2; d) pobocza i zieleńce humusowane i obsiane trawą, o całkowitej powierzchnia 2710 m2; e) oznakowanie poziome o całkowitej powierzchni – 431 m2; f) oznakowanie pionowe – 14 szt.; g) kanalizacja deszczowa o łącznej długości przewodów - 1326 m; oraz h) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową. 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego. 5) możliwym jest ograniczenie przedmiotu zamówienia w zakresie obejmującym przełożenie sieci telekomunikacyjnych, w sytuacji, gdy ten zakres robót zostanie wykonany przez właściciela / operatora sieci, tzn. rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót i w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót; w tym oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca budowy na plac; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót złomu, odpadów, urobku ziemi, drewna, których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał niżej wymienionych uszczegółowień do rozwiązań ujętych w projekcie wykonawczym: 1) wszystkie roboty budowlane należy wykonywać pod ruchem tj. przy częściowym zajęciu jezdni i wprowadzeniu ruchu wahadłowego, za wyjątkiem wykonywania robót, związanych z wykonaniem warstwy ścieralnej jezdni odcinka głównego oraz rozbiórka istniejącego i wykonaniem nowego przepustu. Na czas wykonywania robót związanych z warstwą ścieralną jezdni ciągu głównego oraz rozbiórką istniejącego i wykonaniem nowego przepustu dopuszczono całkowite zamknięcie drogi na okres łącznie do 30 dni; 2) gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni (jezdni, chodników, zjazdów), podbudowy, konstrukcji przepustu oraz kruszywo staro użyteczne pochodzące z rozbiórki podbudowy należy załadować, rozładować oraz przetransportować na plac składowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże plac składowy zlokalizowany w obrębie do 1,0 km od placu budowy. Pozostałe odpady i gruz pochodzący z rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania pasa drogowego, Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych, nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar, Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) drewno, karpinę, gałęzie i pozostałości po wycince i karczowaniu drzew i krzewów, Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) elementy pochodzące z przewidzianych do rozbiórki sieci uzbrojenia terenu, stanowią własność poszczególnych właścicieli sieci, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić demontaż tych elementów, w taki sposób, aby nie powodować zbędnych uszkodzeń, zdemontowane elementy należy przekazać protokolarnie właścicielowi sieci; 6) przyjęte w projekcie krawężniki peronowe, Zamawiający skorygował na krawężniki betonowe ścięte, typu średniego, o wymiarach 15 * 30 * 100 cm. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Wykonawczy (część opisowa i rysunkowa – branża: drogowa, kanalizacja deszczowa, telekomunikacyjna, mostowa, zieleni), organizacja ruchu; 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (branża: drogowa, kanalizacja deszczowa, telekomunikacyjna, mostowa, zieleni) – określające standardy jakościowe; 3) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ); 4) przedmiary robót – załącznik nr 7 (od 7A do 7E) do SIWZ oraz przygotowane na tej podstawie kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 (od 8A do 8E) do SIWZ; będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 SIWZ - załącznik nr 2 (część I i II) do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej – załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Inne wymagane dokumenty: a) załączniki od nr 8A do nr 8E do SIWZ – kosztorysy ofertowe b) szczegółowy harmonogram wykonania robót, określający asortyment i zakres robót oraz planowany termin ich wykonania; c) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); d) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); e) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach