Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jackowskiego na OM Strzemięcin w Grudziądzu

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. Ludwika Waryńskiego
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jackowskiego na OM Strzemięcin w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ul. Jackowskiego w Grudziądzu, na odcinku od ul. Śniadeckich do ul. Chełmińskiej, z wyłączeniem skrzyżowania z ul. Korczaka. Całkowita długość ulicy Jackowskiego objęta przebudową wynosi 939,47 mb. Przedsięwzięcie będzie polegać na przebudowie jezdni, chodnika, zjazdów indywidualnych oraz budowie kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego. Zadanie podzielono na dwie części w następującym zakresie: Część pierwsza: Przebudowa ul. Jackowskiego na OM Strzemięcin w Grudziądzu na odcinku od ul. Śniadeckich do ul. Janusza Korczaka (od km 0+000,00 do 0+428,00) Część druga: Przebudowa ul. Jackowskiego na OM Strzemięcin w Grudziądzu – na odcinku od ul. Janusza Korczaka do ul. Chełmińskiej (od km 0+428,00 do 0+939,47) Wykonawca nie będzie rościć zwrotu kosztów związanych z opracowaniem oferty dla części drugiej w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy w następującej okoliczności: W przypadku braku zabezpieczonych środków finansowych w Wieloletniej Prognozie Finansowej w roku 2019 w formie i wysokości wskazanej w Uchwale Nr XLVII/9/18 podjętej podczas XLVII Sesji Rady Miejskich w Grudziądzu w dniu 07 lutego 2018 r., Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od zawarcia umowy na część drugą przedmiotu zamówienia. Decyzję o zawarciu umowy na cześć drugą przedmiotu zamówienia, Zamawiający podejmie w ciągu 30 dni liczonych od dnia otwarcia ofert. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy §14 i §15 pkt 2 ust 7 dla każdej części ( załącznik nr 6 – część pierwsza oraz załącznik nr 7 część druga). Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane lub usługi (czynności) w zakresie realizacji zamówienia wynikające z Opisu Przedmiotu Zamówienia (przedmiary robót, kosztorysy ofertowe i SST) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej oraz laboratoryjnej i dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca złoży przed rozpoczęciem realizacji zamówienia oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium tylko dla części pierwszej w wysokości: Część pierwsza - 10.000,00zł ( dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 10 1020 5011 0000 9702 0169 6111. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp („Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”) i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp („Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”). Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach