Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Gepperta w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Gepperta w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu przebudowy ulicy ks. I. Gepperta w Nakle nad Notecią. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także przebudowy drogi w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zadania obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 1) część projektowa obejmuje następujące elementy składowe: a) uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy), b) sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, c) wykonanie dodatkowych badań geotechnicznych, o ile będą wymagane, d) wykonanie projektów budowlanych dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, sanitarna, zieleń, elektryczna, teletechniczna, gazowa, c.o., o ile będzie to wynikało z zakresu istniejących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci: - uzgodnienie projektu przebudowy przez ENEA Operator, Rejon Dystrybucji Nakło z dnia 19.01.2018 r., znak MU/KA/Ldz.PEO18P008264, - Uzgodnienie przebudowy ulicy ks. Ignacego Gepperta w Nakle nad Notecią przez KPEC w Bydgoszczy z dnia 01.02.2018 r., znak: EE/ZB/144/278/2018, - uzgodnienie przebudowy ul. Gepperta w Nakle nad Notecią przez KPWiK w Nakle nad Notecią z dnia 08.02.2018 r., znak: Ldz. W/131/2018 WT/6/2018, - uzgodnienie przybudowy ulicy ks. Ignacego Gepperta w Nakle nad Notecią przez Orange Polska S.A. w Bydgoszczy z dnia 02.02.2018 r., - uzgodnienie na przebudowę ulicy Nr 0522/BR/ZTI/2018 z dnia 02.02.2018 r. przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o. o., - mapa z naniesioną siecią oświetlenia – ENEA Oświetlenie/OP/R1 WEA18E001303 z dnia 12.05.2018 r. – ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Oddział Poznań, Rejon Oświetleniowy Bydgoszcz. e) sporządzenie projektów podziałów nieruchomości oraz utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych, f) wykonanie wszelkich opracowań i uzyskanie decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę) dla zadań wymagających takiej decyzji, w tym również przygotowanie wniosku i uzyskanie opinii w trybie, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych tj. z dnia 7 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1496 z późn. zm.), g) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich projektowanych branż, o ile będzie to wynikało z zakresu istniejących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci, h) przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych, j) opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów oraz nowych nasadzeń, k) opracowanie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim. UWAGA: Koszty wykupu gruntu pokrywa Zamawiający. Dla wszystkich powyższych opracowań należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. W harmonogramie rzeczowym należy podać etapy prac projektowych z określeniem ich terminów wykonania (w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu i geometrii drogi, opracowania projektu budowlanego, opracowania projektu wykonawczego, wystąpienie o ZRID) z uwzględnieniem czasu na procedury administracyjne. Czas opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej nie powinien być dłuższy niż 7 miesięcy. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące elementy składowe (branże): a) drogowa, b) kanalizacja deszczowa, c) sieć wodociągowa, d) sieć elektryczna, e) sieć c.o., f) sieć gazowa, g) oświetlenie uliczne, h) sieć teletechniczna, i) zieleń, j) stała organizacja ruchu drogowego, k) usunięcie kolizji z projektowanym układem drogowym, l) opracowanie projektu gospodarki odpadami. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie projektów wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, wytycznych realizacyjnych dla opisanego zadania inwestycyjnego oraz kosztorysów inwestorskich. Projekty wykonawcze powinny zostać opracowane dla wszystkich branż odrębnie, o ile będzie to wynikało z zakresu występujących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci. Zamawiający będzie wymagał, aby opracowania wykonywane na tym etapie zostały skompletowane wg zasady: wspólna teczka dla projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych w określonej branży. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia plansz zbiorczych uzbrojenia istniejącego i projektowanego (wersja kolorowa) dla zadania inwestycyjnego. Projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy zostaną poddane analizie przez Wydział Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. W trakcie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać proponowane rozwiązania techniczne z Zamawiającym i uzyskać ich akceptację. Zjazd do projektowanego parkingu na działce o numerze ewidencyjnym 445/14 należy opracować w uzgodnieniu ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Chrobry” z siedzibą przy os. B. Chrobrego 16, 89-100 Nakło nad Notecią. 2) roboty budowlane – wymagania Zamawiającego: W zakres robót budowlanych ulicy wchodzą następujące elementy składowe: a) obsługa geodezyjna inwestycji, b) rozbiórka nawierzchni jezdni i chodników, c) wycinka krzewów znajdujących się w kolizji, d) wykonanie koryta, e) wykonanie nawierzchni jezdni o nawierzchni asfaltobetonowej o zmiennej szerokości w granicach 3,5 – 6,0 m (zgodnie z rysunkiem nr 2 z PFU), f) konstrukcję nawierzchni należy określić przy założeniu kategorii ruchu KR2, g) wykonanie wyniesionych powierzchni skrzyżowań oraz płytowych progów zwalniających, h) wykonanie zatok postojowych z kostki betonowej, i) wykonanie chodników z kostki betonowej, j) wykonanie schodów na połączeniu z ciągiem pieszym na wysokości działki nr 1836/8, k) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, l) rozbudowa kanalizacji deszczowej, m) przebudowa oświetlenia ulicznego (jeden słup oświetleniowy w kolizji z zatoką postojową), n) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego oraz regulacja ich studzienek technicznych, o) przebudowa innych urządzeń, o ile będzie to wynikało z warunków technicznych wydanych przez gestorów poszczególnych sieci, p) wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego, q) wykonanie organizacji ruchu drogowego na czas budowy, r) zorganizowanie placu budowy, s) wykonanie zieleni, t) sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, u) wykonanie zjazdu do projektowanego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Chrobry” parkingu na działce o numerze ewidencyjnym 445/14. W ramach planowanej inwestycji zostanie wykonanych m.in.:  1 477 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni,  162 m2 nawierzchni wniesionych,  540 m2 nawierzchni miejsc zatok postojowych, indywidualnych z kostki betonowej,  254 m2 nawierzchni zjazdów publicznych, indywidualnych z kostki betonowej,  1 590 m2 nawierzchni chodników i placów,  488 m2 powierzchni zieleni. Wykonawca ma obowiązek z 14 dniowym wyprzedzeniem powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci. 3) pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000,00 złotych, ( słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Przebudowa ulicy Gepperta w Nakle nad Notecią” 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 4, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) dowód wniesienia wadium zgodnie z zapisami rozdziału X SIWZ; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach