Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Chopina i Sikorskiego w Aleksandrowie Kujawskim Etap I

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 824 855 , fax. 542 822 101
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8
    87700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 824 855, fax. 542 822 101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.aleksandrowkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Chopina i Sikorskiego w Aleksandrowie Kujawskim Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące branże : 1) Branżę drogową na na odcinku od ul. Granicznej do ul. Szczygłowskiego w Aleksandrowie Kujawskim (Etap I), który obejmuje: a) wymianę warstw asfaltowych nawierzchni ulicy b) wymianę krawężników, c) budowę zatok postojowych, d) budowę zatoki autobusowej przed skrzyżowaniem ul. Sikorskiego i Szczygłowskiego, e) wymianę nawierzchni chodników i zjazdów, f) budowę wyniesionych przejść dla pieszych, g) budowę nowych wpustów drogowych z przykanalikami-wg projektu branży h) sanitarnej, i) przestawienie 3 szt. słupów oświetleniowych- wg projektu branży elektrycznej, j) budowę wzbudzeniowej sygnalizacji świetlnej dla pieszych – wg. projektu branży elektrycznej, k) wycinkę 5 szt. drzew, l) wykonanie nowych nasadzeń drzew obsadzonych w żeliwne kraty, m) regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej, n) regulację wysokościową istniejących utwardzeń dowiązanych do chodników , o) zagospodarowanie terenów zielonych przez obsianie trawą wraz z wykonaniem nowych nasadzeń w żeliwnych kratach. Podstawowe parametry techniczne - ulica Sikorskiego: · szerokość istniejąca-7.00m · ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 wyniesionymi na 12 cm względem nawierzchni · nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S - Zatoka autobusowa: · szerokość 3,00m, · skos najazdowy 1:8, skos wyjazdowy 1:4, · pochylenie w kierunku ulicy 2,00%, · oddzielona od nawierzchni ulicy Sikorskiego wtopionym opornikiem betonowym 12x25 na ławie z betonu C 12/15, · ograniczona od strony peronu krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu C 12/15, wyniesionym na 16 cm względem nawierzchni zatoki, · nawierzchnia z betonu cementowego C 30/37 - Zatoki postojowe · szerokość zmienna 2.50m dla pojazdów parkujących równolegle do jezdni, oraz 4.00m dla samochodów parkujących pod kątem 45 stopni. · pochylenie w kierunku ulicy 2,00%, · oddzielona od nawierzchni ulicy wtopionym opornikiem betonowym 12x25 na ławie z betonu C 12/15, · ograniczona od strony chodnika krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu C 12/15, wyniesionym na 16 cm względem nawierzchni zatoki, · nawierzchnia z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm, - Zjazdy · szerokość zmienna od 3. 50 do 5.00m, dopasowane do bram do posesji, ograniczone od strony ulicy krawężnikiem najazdowym 15x22 na ławie betonowej z C 12/15, wyniesionym na 4 cm względem nawierzchni, na granicy pasa drogowego oraz po bokach wtopionym opornikiem betonowym 12x25 na ławie z betonu C 12/15, · nawierzchnia z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm, - Chodniki · chodnik o szerokości zmiennej dopasowany do granic pasa drogowego, · pochylenie w kierunku ulicy 1,00%, · ograniczony obrzeżem betonowym 8x30, · oddzielone od jezdni pasem zieleni o szerokości zmiennej 2.0-2.50m oraz usytuowane bezpośrednio przy krawędzi ulicy. · nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6 cm, - Wyniesione przejścia dla pieszych · nawierzchnia o szerokości 4.00m z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm układana na istniejącej konstrukcji ulicy, · skosy najazdowe o długości 2.00m z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm, · oddzielone od konstrukcji ulicy opornikiem 12x25 wtopionym UWAGA! Na dojściach do przejść do pieszych (wyniesionych i wymalowanych w poziomie jezdni) projektuje się 1 rząd płytek betonowych 35x35 z wypustkami w kolorze żółtym o długości 4.00m. - Zieleń · Humusowanie na gr. 10 cm z obsianiem trawą, Rozwiązanie sytuacyjne - Skrzyżowanie ulic Dworcowej, Sikorskiego, Chopina, Narutowicza: Zakres opracowania obejmuje korektę wysp dzielących na skrzyżowaniu mającą na celu wyodrębnienie z istniejącego pasa ruchu ulicy Słowackiego, dla relacji prosto i w lewo, dwóch pasów. - Skrzyżowanie ulic Chopina, Granicznej, Sikorskiego, Akacjowej i Targowej: Projektowane skrzyżowanie zostało skanalizowane przez wprowadzenie wyspy dzielącej ulice Targową i Akacjową. Ponadto zaprojektowano sięgacz pozwalający bezpośredni przejazd z ulicy Targowej w Akacjową. - Ciąg ulic Chopina i Sikorskiego: Geometria ulicy została maksymalnie dopasowana do stanu istniejącego. Zaprojektowano nowe zatoki postojowe i zatokę autobusową. Na odcinku od ul. Granicznej do działki o nr 90/3 zmieniono sytuacyjnie chodnik z pasem zieleni. Rozwiązanie wysokościowe Niweleta ulicy objętej przebudową w sposób maksymalny nawiązuje do istniejącego ukształtowania terenu i rzędnych istniejących. Konstrukcja nawierzchni: ULICA CHOPINA I SIKORSKIEGO warstwa ścieralna: AC 11 S - 5 cm warstwa wiążąca: AC 16W - 4 cm warstwa wyrównawcza: AC 16 W 100 kg/m2 - śr. 4cm podbudowa zasadnicza: istniejąca konstrukcja RAZEM: 13cm ZATOKA AUTOBUSOWA warstwa ścieralna: nawierzchnia betonowa C 30/ 37ze zbrojeniem rozproszonym – 22cm; 2x folia izolacyjna podbudowa zasadnicza: beton cementowy C 16/20 - 20cm wzmocnione podłoże: stabilizacja gruntu cementem o RM=2,50 MPa - 10cm RAZEM: 52cm ZJAZDY warstwa ścieralna: kostka betonowa grafitowa – 8cm podsypka cementowo-piaskowa B3 - 5 cm podbudowa zasadnicza: KŁSM 0/31,5 - 15cm warstwa odcinająca piasek - 10cm RAZEM: 38cm ZATOKI POSTOJOWE warstwa ścieralna: kostka betonowa grafitowa – 8cm, podsypka cementowo-piaskowa B3 - 5 cm podbudowa zasadnicza: KŁSM 0/31,5 - 15cm warstwa odcinająca: piasek – 10cm Razem: 38cm CHODNIK warstwa ścieralna: kostka betonowa szara - 6cm, podsypka cementowo-piaskowa B3 - 3 cm warstwa odcinająca: piasek - 10cm RAZEM: 19cm UTWARDZENIE warstwa ścieralna: kostka brukowa betonowa koloru żółtego typu Starobruk – 8cm, podsypka cementowo-piaskowa B3 - 5 cm warstwa odcinająca: piasek - 10cm RAZEM :23cm Zasadniczą konstrukcję nawierzchni należy układać po osiągnięciu przez wtórny moduł odkształcenia na warstwie wzmocnionego podłoża wartości min. 80 MPa na chodnikach i min. 100 MPa dla pozostałych elementów drogi. 2) Branża sanitarna - Przebudowa ulicy Chopina oraz Sikorskiego na odcinku od ul. Granicznej do ul. Szczygłowskiego w Aleksandrowie Kujawskim (Etap 1 ppkt 1). Obejmuje następujące prace: budowę elementów sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej przebudowane ulice Chopina i Sikorskiego (od ul. Granicznej do ul. Szczygłowskiego) w miejscowości Aleksandrów Kuj. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną do istniejącej kanalizacji deszczowej. Od wysokości ul. Kopernika w stronę ul. Kochanowskiego odprowadzenie wód opadowych na dotychczasowych warunkach – spływ powierzchniowy (cieki wzdłuż krawężników) do istniejących wpustów na wysokości ul. Kochanowskiego. W przeciwnym kierunku, a więc od wysokości ul. Kopernika do ul. Szczygłowskiego pozostaje dotychczasowe rozwiązanie (spływ powierzchniowy )– wpięcie w istniejącą kanalizację w ul. Sikorskiego. Powyższe rozwiązanie wynika z niwelety trasy. Tym samym ze względu na istniejące spadki nawierzchni, projektuje się dwa nowe wpusty usytuowane przed projektowanym wyniesionym przejściem dla pieszych przy wejściu głównym do Zespołu Szkół „HUBAL”. Wpusty będą zbierały wodę z niewielkiej zlewni (odcinek drogi długości 70 m) i zostaną wpięte w istniejąca kanalizację w ul. Sikorskiego. Następny odcinek pomiędzy wyniesionym przejściem dla pieszych przy wejściu głównym do Zespołu Szkół „HUBAL” a ul. Graniczną zostanie odwodniony za pomocą cieku przykrawężnikowego, a zabrana woda opadowa przy pomocy wyregulowanych istniejących wpustów zostanie wpięta w istniejącą kanalizację deszczową w ul. Granicznej. Na ostatnim odcinku przebudowywanej trasy (od ul. Granicznej do ul. Słowackiego), zakres robót w branży kanalizacyjnej będzie polegał na adaptacja istniejącej kanalizacji deszczowej do nowej geometrii drogi przez przesuniecie istniejących wpustów do projektowanych krawężników. Odbiór wody opadowej do istniejącej kanalizacji. Na tym odcinku ze względu na drugie wyniesione przejście dla pieszych, projektuje się parę nowych wpustów usytuowanych tuż przed tym przejściem – na wprost wejścia głównego do Liceum Towarzystwa Salezjańskiego. Wpusty zostałby wpięte w istniejąca studnię na wysokości ul. Drzewnej. Podstawowe dane: - nowe wpusty uliczne ściekowe z osadnikiem – 6 szt. - istniejące wpusty uliczne do regulacji – 17 szt. - nowe studnie - 3 szt. - regulacja wysokościowa istniejących wpustów, - zmiana lokalizacji istniejących wpustów, dopasowana do projektowanej geometrii skrzyżowania, - nowe urządzenia kanalizacji deszczowej (wpusty i przykanaliki) Dane ogólne - stan istniejący. Na przedmiotowym obszarze istnieje sieć gazowa, wodociągowa, elektryczna, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 3) Branżę elektryczną – zgodnie z projektem i przedmiarem. Zakres opracowania obejmuje prace związane z przebudową oświetlenia ulicznego przy stanowiskach 303 i 304 obejmujące wymianę słupów i opraw oświetleniowych oraz przestawienie ich na nowe miejsce zgodnie z projektem. Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewidencyjnym 241 mapa nr 21. Zakres robót etapu I został określony w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 12 do SIWZ) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik Nr 13 do SIWZ) oraz Przedmiarach (Załącznik 14 do SIWZ). Podstawą prac jest jednak przedmiar robót i dokumentacja projektowa obejmująca zakres przedmiarowy. Okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji tj. okres 5 lat od odbioru końcowego. Okres gwarancji może być zwiększony do 7 lat zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Za rozwiązani a równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) 4 kierowców lub operatorów sprzętu lub maszyn wykorzystywanych w budowie dróg. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 1 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 4 osoby. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. . Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczą prac specjalistycznych związanych z budową drogi. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Przedmiot usługi będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 2 do umowy b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię zanonimizowanych umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 3.12.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.12.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia osób na okres realizacji zamówienia *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium – każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r , poz. 110, z późn. zm.). Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Przebudowa ulicy Chopina i Sikorskiego w Aleksandrowie Kujawskim – etap I i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski - Nr konta Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim: 51 9537 0000 2001 0017 9735 0006. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oddzielnej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawskiw sekretariacie, pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 3. W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie z Ustawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podania informacji o których mowa w art.86 ust 5 Pzp składa zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach