Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Borowej (etap I na odcinku od ul. Leśnej do ul. Świerkowej) oraz ulicy Społecznej w Zduńskiej Woli

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Borowej (etap I na odcinku od ul. Leśnej do ul. Świerkowej) oraz ulicy Społecznej w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Inwestycja finansowana ze środków własnych Miasta Zduńska Wola, podzielona na dwie części: Część 1 – „Przebudowa ul. Borowej etap I”; Część 2 – „Przebudowa ul. Społecznej”. 2. Część 1 – „Przebudowa ul. Borowej etap I”. 1) Inwestycja realizowana jest na podstawie decyzji ostatecznej Starosty Zduńskowolskiego nr 7.2019 z dnia 28 marca 2019 r. znak: AB.6740.2.19.2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Borowej w Zduńskiej Woli zmienionej Decyzją nr 9.2019 z dn. 25.06.2019 r. oraz ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dla budowy kanalizacji deszczowej w ul. Kosodrzewiny, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 17 stycznia 2019 r. znak: AB.6743.2.80.2018. 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje: a) budowę ulicy Borowej na odcinku od ul. Leśnej do ul. Świerkowej o długości 674 m w zakresie jezdni, chodnika, zjazdów do posesji, pobocza z kruszywa łamanego, w tym: i. jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją – 4.120 m2; ii. zjazdy z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm k. grafitowy - 790 m2 ; iii. chodnik z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm koloru szarego – 1.550 m2; iv. pobocza z kruszywa łamanego – 412 m2; v. progi zwalniające z kostki betonowej br. 8 cm k. czerwony – 60 m2; vi. oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe wraz z wyznaczeniem przejść dla pieszych; vii. regulacja urządzeń w pasie drogowym oraz urządzenie terenów zieleni; b) budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Borowej z rur PP SN 8 o średnicy 400 dł. 126,7 m i średnicy 315 dł. 413,2 m wraz z przykanalikami; c) budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Kosodrzewiny z rur PP SN 8 o średnicy 500 dł. 326,9 m i średnicy 630 dł. 310,3 m łączonych kielichowo na uszczelkę, odnogi w ul. Kalinową i w ul. Piniową z rur fi 400 o dł. 41 m; d) przełożenie wysokościowe istniejących przyłączy wod.-kan. PVC fi 160 (1 szt.) dł. 4,45 m, fi 32 (7 szt.) o dł. 47,9 m, hydrant pożarowy podziemny fi 80 (usunięcie kolizji), e) usunięcie kolizji słupa energetycznego usytuowanego we wjeździe wraz z wymianą trzech przyłączy napowietrznych oraz budowa przyłącza kablowego nN 0,4 kV. 3) Zamawiający informuje, że w okresie luty – maj 2020 r. Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Łodzi wykonuje sieć gazową na przedmiotowym odcinku ul. Borowej. Przewidywany termin odbioru końcowego wybudowanej sieci nastąpi do końca maja. Na etapie budowy ul. Borowej należy wziąć pod uwagę współpracę z Gazownią w zakresie budowy przyłączy gazowych do poszczególnych nieruchomości. 4) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 5 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy. 6) Użyte wyroby powinny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane wyroby budowlane, które mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego wyrobu do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 3. Część 2 – „Przebudowa ul. Społecznej”. 1) Inwestycja realizowana jest na działkach nr ewid.: nr 469, 286/3 obręb 11 oraz nr 170 obręb 12 na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dla przebudowy ulicy Społecznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 11 lutego 2020 r. znak: AB.6743.1.31.2020. 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje: a) przebudowę ulicy Społecznej o długości 175 m w zakresie jezdni, chodników oraz zjazdów do posesji: i. - jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją – 890 m2; ii. - zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm k. grafitowy – 142 m2 ; iii. - chodnik i opaska z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego – 620 m2; iv. - oznakowanie pionowe i poziome wraz z wyznaczeniem przejść dla pieszych; b) 2) budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej PVC fi 315 dł. 167 m wraz z przykanalikami PVC fi 200 dł. 39 m z włączeniem w kanalizację deszczową w ul. Porębskiej. 3) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy. 5) Użyte wyroby powinny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane wyroby budowlane, które mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego wyrobu do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 4. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 60 miesięcy. 5. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, by Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: dla cz. 1: a) roboty drogowe, b) roboty instalacyjne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, c) roboty energetyczne; dla cz. 2: a) roboty drogowe, b) roboty instalacyjne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej; o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 83 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące złotych) z czego: część 1 – 70.000,00 część 2 – 13.000,00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5) ustawy, należy złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 2, parter, Kancelaria) albo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miasto Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach