Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY ADAMA MICKIEWICZA, BANKOWEJ ORAZ CZĘŚCI ULICY BASZTOWEJ I JANA MATEJKI W MIEŚCIE SŁAWNO

Urząd Miejski w Sławnie ogłasza przetarg

  • Adres: 76100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 103 051 , fax. 598 103 340
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławnie
    ul. M. C. Skłodowskiej 9
    76100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 103 051, fax. 598 103 340
    REGON: 52636300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.slawno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY ADAMA MICKIEWICZA, BANKOWEJ ORAZ CZĘŚCI ULICY BASZTOWEJ I JANA MATEJKI W MIEŚCIE SŁAWNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Adama Mickiewicza, Bankowej oraz części ulicy Basztowej i Jana Matejki w mieście Sławno”, którego zakres prac obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze, tj. rozebranie istniejących zniszczonych nawierzchni, krawężników i obrzeży, b) przygotowanie podłoża/koryta pod ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, poprzez oczyszczenie, wyrównanie w celu nadania prawidłowych spadków podłużnych i poprzecznych oraz prawidłowe zagęszczenie, c) wykonanie warstw wierzchnich oraz izolacji istniejących ścian/fundamentów budynków na połączeniu z projektowanym chodnikiem przy użyciu folii kubełkowej z 0,5m zakładem pod podsypką cementowo-piaskową, na której bezpośrednio ułożona jest warstwa nawierzchni z kostki, d) regulację istniejących wpustów, włazów, zaworów, studni teletechnicznych, itp. (polegająca na dostosowaniu ich rzędnych (zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami właścicieli) do rzędnych nowobudowanych nawierzchni. Uszkodzone lub nienadające się do ponownego wbudowania elementy należy wymienić na nowe, a w miejscach, gdzie brakuje pierścieni odciążających – należy je zastosować, e) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, f) wymianę odcinka kanalizacji deszczowej z rur o średnicy 800 mm, biegnącego pod ul. Mickiewicza (obręb przeznaczonej do modernizacji studni D4ist). g) humusowanie i obsianie trawą, h) przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy odcinka AB ul. Mickiewicza (km 0+000 do km 0+048,36) – powyższy zakres został już wykonany, i) zmiana konstrukcji jezdni ul. Bankowej na całej jej długości oraz na odc. CD ul. Mickiewicza (km 0+023,17 do km 0+118,37) na: - wykonanie warstwy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C1,5/2 gr. 22 cm, - ułożenie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5mm gr. 20 cm, - ułożenie podsypki piaskowo-cementowej 4:1, gr. 5 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej koloru szarego typu ,,starobruk”, gr. 8 cm. j) Na odcinku CD ul. Mickiewicza (km 0+023,17 do km 0+118,37) oraz na całej długości ul. Bankowej wykonać należy przykrawężnikowy ściek z betonowej kostki szer. 20 cm (w miejsce ścieku z kostki kamiennej), k) zmiana konstrukcji jezdni ul. Matejki na: - wykonanie warstwy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C1,5/2 gr. 22 cm, - ułożenie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm gr. 20 cm, - ułożenie podsypki piaskowo-cementowej 4:1, gr. 5 cm, - kostka granitowa surowołupana koloru szarego gr.9-11cm (nowa), l) na odc. CD ul. Mickiewicza (km 0+023,17 do km 0+127,37) oraz na ul. Bankowej zamiast krawężników kamiennych zastosować należy krawężniki betonowe 15x30cm jako wysokie oraz krawężniki betonowe 15x22cm jako przejazdowe, m) fugowanie nawierzchni z kostki kamiennej wykonać należy przy użyciu cementowej zaprawy z modyfikatorami, n) Wykonawca powinien skalkulować podłączenie wszystkich rur spustowych z rynien oraz wszystkich istniejących przyłączy deszczowych do nowobudowanej instalacji kanalizacji deszczowej. Podłączenia wykonać należy z materiałów nowych. Zaleca się wizję w terenie, o) wykonanie nowych nasadzeń drzew (gatunku głogi białe i czerwone) w ilości takiej samej, jak drzewa wycięte (wysokość sadzonek min 2,00-2,20m, obwód min 10-12cm, ilość palików przypadająca na jedną sadzonkę min 3 szt), p) Wykonawca powinien skalkulować wywóz całego urobku pochodzącego z wykopów przy wykonywaniu kanalizacji deszczowej oraz zakup, dowiezienie, zasypanie i zagęszczenie w/w wykopów nowym materiałem (pospółka, piasek) – całkowita wymiana gruntu, q) dostawa i montaż 10 szt koszy ulicznych na śmieci o pojemności 50 litrów, średnica 38 cm, h=51 cm z blachy ocynkowanej i czarnej, opróżnianie poprzez obrót pojemnika, odległość między pojemnikiem a daszkiem 10 cm, blokowany kluczem imbusowym oraz 6 szt ławek żeliwnych bez oparcia, podstawa – konstrukcja odlew żeliwny, siedzisko – listwy 5 szt gładkie, fazowane, malowane bejcolakierem, długość ławki 180cm ± 20cm, do postawienia na podłożu lub możliwość kotwienia, r) przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi zatwierdzoną przez odpowiednie organy tymczasową organizacje ruchu na czas wykonywanych prac, s) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu (wymiana wszystkich elementów na nowe), t) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych prac. 2) Opis przedmiotu zamówienia opisany w pkt 1 lit. f–q wprowadza nieistotne zmiany względem dokumentacji projektowej. 3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 4) W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ, jako załącznika nr 3 przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 10 9317 0002 0000 3183 2000 0030 z dopiskiem: „Przebudowa ulicy Adama Mickiewicza, Bankowej oraz części ulicy Basztowej i Jana Matejki w mieście Sławno”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty., 2) Opracowane kosztorysy ofertowe, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo, 5) W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach