Przetargi.pl
Przebudowa ulic w miejscowości Nurzec-Stacja

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 575 078 , fax. 856 575 063
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 856 575 078, fax. 856 575 063
    REGON: 50659585000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic w miejscowości Nurzec-Stacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie Części 1: Projektem objęto przebudowę dróg gminnych oznaczonych Nr 109296B, 109293B i 157789B, stanowiących odpowiednio ulicę Drzewną, Akacjową i Ks. Jana Pawlonki w obrębie miejscowości gminnej Nurzec-Stacja. W ramach realizacji zadania, powstać ma ciąg dróg, przebiegający wzdłuż linii kolejowej Nr 31 i łączący się z obszarami o kluczowym znaczeniu w miejscowości gminnej Nurzec-Stacja. Wg stanu istniejącego, drogi objęte wnioskiem, mają nawierzchnię gruntowo - żwirową oraz częściowo na niewielkim fragmencie bitumiczną. Zaprojektowano ulicę Drzewną 1 jezdniową o 2 pasach ruchu 2x3,00m z warstwą ścieralną i wiążącą z betonu asfaltowego gr. po 4 cm, podbudową z kruszywa łamanego gr. 30cm i warstwą odsączającą gr. 10cm. Pobocza przewidziano z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego gr. 10 cm. Powierzchnia warstwy ścieralnej wynosi 4 862,10m², wiążącej 4 952,08m², podbudowy 5 042,06m², poboczy 1 423,68m². Ulicę Akacjową zaprojektowano jako 1 jezdniową o 2 pasach ruchu, 2x2,75 m, z warstwą wiążącą i ścieralną o gr. po 4cm, podbudową z kruszywa łamanego gr. 20cm, warstwą odsączającą gr. 10 cm. Zaprojektowano chodnik szer. 2,0m z kostki betonowej 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 3 cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm. Pobocza zaprojektowano z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Planowana powierzchnia warstwy ścieralnej wynosi 2197m², wiążącej 2636m², podbudowy 2655m² oraz chodnika 395m². W ramach przebudowy ulicy Ks. Jana Pawlonki przewidziano wykonanie nawierzchni bitumicznej 1 jezdniowej o 2 pasach ruchu szer. 2x2,75m z warstwą wiążącą i ścieralną po 4cm. Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm, warstwa odsączająca gr. 10 cm. Wzdłuż projektowanej nawierzchni na całym odcinku funkcjonuje odsunięty od jezdni chodnik z kostki betonowej brukowej o szer. 1,5m. Planowana powierzchnia warstwy ścieralnej wynosi 1538m², wiążącej 1846m², podbudowy 1928m² oraz pobocza 359m². Na tej ulicy równolegle planowana jest realizacja inwestycji polegająca na budowie kablowej sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego. Przewiduje się montaż w pasie drogowym 5 słupów metalowych z oprawami typu LED. W obrębie działek objętych opracowaniem występuje wodociąg i kanalizacja sanitarna. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie oraz poprzez zjazdy wykonane z nawierzchni bitumicznej. W ramach wykonywanych robót przewiduje się rozebranie i ponowne ułożenie chodnika przy skrzyżowaniu z ul. Ks. Jana Pawlonki w ilości 24,50m² chodnika z betonowej kostki brukowej oraz 49,80m obrzeży. Dzięki realizacji projektu powstaną drogi o łącznej długości blisko 1 305mb, Vp=30km/h, obciążeniu ruchem - KR1 i klasie technicznej - L. W zakresie Części 2: Ulicę Poniatowskiego zaprojektowano w klasie technicznej D (dojazdowa). Przekrój jezdni: 1 jezdnia o 2 pasach ruchu 2x1,75-3,00m. Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego o grubości warstwy ścieralnej 4cm, i warstwy wiążącej 4cm. Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25cm. Warstwa odsączająca gr. 10cm. Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi: Warstwa ścieralna 1 037,71m², warstwa wiążąca 1 064,21m². Podbudowa z kruszywa łamanego 1 090,71m². Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z dodatkiem 30% kruszywa łamanego grubości 10 cm 530,55m². Przewiduje się zdjęcie humusu na pow. 148,63m². Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm o pow. 9,30m². Odwodnienie jezdni realizowane będzie jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. Zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu przewiduje się ustawienie 4 znaków drogowych. Powstać ma droga o prędkości projektowej 30 km/h i kategorii obciążenia ruchem: KR1 o długości 209,24mb. Gmina posiada aktualne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Drzewnej i Poniatowskiego, znak AB.6743.424.2018.PJ z dnia 19.11.2018r., przyjęte przez Starostę Siemiatyckiego. W zakresie przebudowy ulicy Akacjowej wraz z budową chodnika, Gmina Nurzec-Stacja otrzymała od Starosty Siemiatyckiego decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 281/2019 w dniu 26.09.2019r. W celu przebudowy ulicy Ks. Jana Pawlonki dokonane zostało zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych, które zostało przyjęte w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach z dniu 18.07.2019r. pod Nr BS.6743.261.2019. PJ. W zakresie budowy sieci elektroenergetycznej kablowej nn oświetlenia ulicznego gmina uzyskała decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 224/2019 znak BS.6740.5.10.2019.PJ z dnia 09.08.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 25 000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych) dla Części 1 3 000,00z ł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) dla Części 2 Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Gminy Nurzec-Stacja Nr 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć przed upływem terminu składania ofert na wskazany rachunek z dopiskiem - Wadium „Na przebudowę ulic w m. Nurzec-Stacja Cześć ….”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielanego na podstawie art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy pzp, należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta /poręczyciela. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona bez rozpatrywania. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą – w oryginale). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w stosunku do tych podmiotów dokumentów, w odniesieniu do art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach