Przetargi.pl
Przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie

GMINA CEKCYN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3347550 , fax. (052) 3347580
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CEKCYN
    ul. Szkolna 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 3347550, fax. (052) 3347580
    REGON: 092351104
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Szerokiej, Dębowej i Przytorze w Cekcynie o łącznej długości 873,00 mb. 2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Przebudowa w/w dróg gminnych realizowana będzie na terenie działek o nr ewid. 1589, 1505, 1566, 1614 i 273/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Cekcyn. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Elementy zagospodarowania drogi- ul. Szeroka: - jezdnia z kostki betonowej – 1403,9 m2 - zjazd z kostki betonowej – 232,0 m2 - proj. chodnik z kostki betonowej – 276,0 m2 - proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych – 850,6 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi – 2762,5 m2 Długość projektowanej jezdni – 269,60 mb. Zestawienie elementów odwodnienia: - wpusty deszczowe – 8 szt - studnie chłonne – 7 szt - długość drenu z kruszywa – 42,8 mb - kolektor deszczowy Ø250 (przelew awaryjny do istniejącej kanalizacji deszczowej) – 27,98 mb - przykanaliki Ø150 – L1=4,02mb, L2=2,45mb. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Proj. jezdnia z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 20 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm. Proj. zjazdy z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 15 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm. Proj. chodnik z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych: - płyta ażurowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi zapewniono powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku proj. wpustów deszczowych poprzez kolektor deszczowy Ø250 włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz projektowanych wpustów deszczowych włączonych do proj. studni chłonnej Ø1000. Dren z kruszywa spełnia funkcję odprowadzenia wód do gruntu oraz przelewu awaryjnego włączonego do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2) Elementy zagospodarowania drogi- ul. Dębowa i Przytorze: Etap 1: - jezdnia z kostki betonowej – 1423,4 m2 - zjazd z kostki betonowej – 140,9 m2 - chodnik z płyt betonowych ażurowych – 151,5 m2 - pobocze z kruszywa łamanego – 331,5 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi – 2047,3 m2. Etap 2: - jezdnia z kostki betonowej – 1590,1 m2 - zjazd z kostki betonowej – 38,0 m2 - chodnik z płyt betonowych ażurowych – 422,0 m2 - pobocze z kruszywa łamanego – 217,8 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogi – 2267,9 m2. Długość proj. jezdni 01-02 wynosi 422,85 mb Długość proj. jezdni 03-04 wynosi 180,60 mb Długość ścieku z elementów betonowych wynosi 304,60 mb. Zestawienie elementów odwodnienia: - wpusty deszczowe – 11 szt - studnie chłonne – 9 szt - studnie rewizyjne – 3 szt. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Proj. jezdnia z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 20 cm - warstwa odcinająca gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 53 cm. Proj. zjazdy z kostki betonowej: - kostka betonowa fazowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 15 cm - warstwa odcinająca gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm. Proj. chodnik z płyt betonowych ażurowych: - płyta ażurowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabiliz. mechanicznie gr. 10 cm - istn. podłoże gruntowe G1 Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi zapewniono powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne w kierunku proj. wpustów deszczowych poprzez kolektor deszczowy Ø315 włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej, projektowanych wpustów deszczowych włączonych do proj. studni chłonnej Ø1000 oraz powierzchniowo do proj. rowów przydrożnych. Zieleń: Zaprojektowano obramowanie 5 drzew i prześwietlenie ich gałęzi oraz przesadzenie 1 krzewu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 2 szt. tablic informacyjnych o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 10. Uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 11. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 12. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych w dniu 09.11.2015 r. do Starosty Tucholskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pok. nr 19 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Koronowo O/Cekcyn Nr 85 8144 0005 2007 0070 0245 0006. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach