Przetargi.pl
„Przebudowa ulic: Słonecznej, Bielarskiej, Matejki oraz przebudowa dróg wewnętrznych i ciągów komunikacyjnych z budową miejsc postojowych przy ul. Matejki, Bielarskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej” – I etap

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58530 Kowary, ul. 1-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja
    58530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulic: Słonecznej, Bielarskiej, Matejki oraz przebudowa dróg wewnętrznych i ciągów komunikacyjnych z budową miejsc postojowych przy ul. Matejki, Bielarskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej” – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Słonecznej, Bielarskiej, Matejki oraz przebudowa dróg wewnętrznych i ciągów komunikacyjnych z budową miejsc postojowych przy ul. Matejki, Bielarskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej- I etap Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Przebudowa ul. Bielarskiej z budową miejsc postojowych: a. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe, frezowanie nawierzchni asfaltowej z wywozem na wskazane miejsce przez Inwestora na odl. 10 km, rozbiórka krawężników kamiennych z wywozem na wskazane miejsce przez Inwestora na odl. 10 km, rozbiórka obrzeży betonowych z wywozem i utylizacja, rozbiórka płytek betonowych 30*30 cm z wywozem i utylizacją, ścinanie drzew oraz karczowanie, demontaż oznakowania pionowego przekazanie Inwestorowi. b. Podbudowa: roboty ziemne -wykonanie korytowania pod chodniki z wywozem na odl. 15 km, roboty ziemne pod miejsca postojowe i drogę, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 15 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 22 cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy odsączającej z pisaku o gr. 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie warstwy odsączającej z pisaku o gr. 15 cm po zagęszczeniu, c. Nawierzchnia: ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej wraz z oporem, ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej wraz z oporem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni płytami ażurowymi 60*40*10 na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm. d. Roboty wykończeniowe: regulacja studni telekomunikacyjnych, kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, montaż oznakowania pionowego, malowanie miejsc dla niepełnosprawnych, malowanie linii oznakowania poziomego, przestawienie lamp parkowych. e. Odwodnienie: wykonanie wykopów liniowych pod rurociąg, ułożenie rur PVC kanalizacji deszczowej, montaż studni z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, montaż studzienek ściekowych betonowych, 2. Przebudowa chodnika wzdłuż ul. Matejki: a). Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, ręczne rozebranie nawierzchni asfaltowej z wywozem na wskazane miejsce przez Inwestora na odl. 5 km, rozbiórka obrzeży z wywozem i utylizacją, rozbiórka krawężników kamiennych 15x35 cm z wywozem na wskazane miejsce przez Inwestora na odl. 10 km, rozbiórka kostki betonowej o gr. 8 cm z wywozem na wskazane miejsce przez Inwestora na odl. 10 km, b) Podbudowa: roboty ziemne- korytowanie z wywozem na odl. Do 15 km, wykonanie warstwy odsączającej z pisaku o gr. 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr 15 cm po zagęszczeniu. c). Nawierzchnia: wykonanie ławy betonowej pod krawężniki, ułożenie krawężników betonowych 100*30*15 cm na ławie betonowej z oporem, ułożenie obrzeżny betonowych 100*8*30 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej szarej o gr.8 cm, zalanie szczelin pomiędzy jezdnia a krawężnikiem masą zalewową. d). Roboty wykończeniowe: regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych z wymiana pokryw na nowe. uporządkowanie terenów zielonych- humusowanie wraz obsianiem ( trawniki i za krawężnikami, 3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi zatwierdzony projekt tymczasowy organizacji ruchu drogowego na czas robót, uwzględniający ewentualne objazdy, 4. Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 5. Wykonanie operatu kolaudacyjnego, 6. Zapewnienie nadzoru konserwatorskiego zgodnie z decyzją nr 2297/17 z dni 27.11.2017 r. wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 23, 58-500 Jelenia Góra. 7. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia. 8. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) projekt budowlany, b) przedmiar robót, c) Projekt docelowej organizacji ruchu d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 9.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na te zasady, 4) dowód wniesienia wadium, 5) kosztorys ofertowy (jako dokument pomocniczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach