Przetargi.pl
Przebudowa ulic przyległych do rynku w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap I

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63820 Piaski, ul. 6 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1
    63820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic przyległych do rynku w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przebudowa ulic przyległych do Rynku w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej – etap I” branża sanitarna: Zakres robót obejmuje m.in. - roboty rozbiórkowe – 1 kpl - kanał D1-D16.1 z rur PCV SN8 / lite /, Ø 315 mm – 89,50 mb - kanał D1.1-D1- D2-D7 z rur PCV SN8 / lite / Ø 500 mm – 98,50 mb - kanał D7-D18 z rur PCV SN8 / lite / Ø 315 mm – 52,50 mb - przykanaliki z rur PVC SN8/lite/ Ø 160 mm – 164,50 mb - studnie betonowe Ø 1000 mm – 7 szt. - studnie betonowe Ø 1200 mm – 8 szt. - studzienki ściekowe Ø 500 mm – 18 szt - roboty odtworzeniowe nawierzchni – 1 kpl Dopuszcza się zastosowanie do budowy kanałów rur i kształtek strukturalnych o podwójnej ściance z polipropylenu (PP) do kanalizacji zewnętrznej K2-Kan o wytrzymałości obwodowej nie mniejszej niż 8 kN/m2. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gat. I lub klasie I. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, przedmiarem, kosztorysem ofertowym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 – letniego okresu rękojmi. Zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza; 2) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 2 kpl 3) atesty na materiały i prefabrykaty. 4) Dokumentacja badań archeologicznych B) Technologia wykonania prac: 1.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4.Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. C) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Wykonawca wskaże w załączniku nr 7 do SIWZ ilość osób, które na podstawie umów o pracę będą wykonywały czynności faktycznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, np.: układanie rurociągów kanalizacji, ustawianie studni z kręgów betonowych. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania, Wykonawca przedłoży przynajmniej dwie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopie umów o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Kopia umowy musi zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów ( jeżeli dotyczy ), 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które będą wykonywały czynności związane z układaniem rurociągów kanalizacji, ustawianiem studni z kręgów betonowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach