Przetargi.pl
Przebudowa ulic Nowowiejskiej, Pejasa oraz części ulicy Kwiatowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Bysław

Gmina Lubiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-526 Lubiewo, ul. Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3349310 , fax. 052 3349310
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubiewo
    ul. Hallera 9 9
    89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3349310, fax. 052 3349310
    REGON: 09235113300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiewo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Nowowiejskiej, Pejasa oraz części ulicy Kwiatowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Bysław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Nowowiejskiej, Pejasa oraz części ulic Kwiatowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Bysław. Zakres rzeczowy obejmuje budowę: 1) nawierzchni utwardzonej o łącznej długości 717 m - w tym:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wadium ma na celu zabezpieczenie interesów Zamawiającego przez materialne zagwarantowanie podpisania umowy ze strony Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.2 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 5.1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy tj. muszą udokumentować, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu rzeczowego, daty i miejsca wykonania zamówienia, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ten potwierdzi, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia. Wymagane jest wykonanie co najmniej dwóch robót drogowych o wartości min. 500 000 zł każda oraz min. dwóch robót z branży sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej wartości 250 000 zł każda. Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego na stanowiskach technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i dołączy do niego wymagane dla poszczególnych osób uprawnienia zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy /robót/, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz instalacji sanitarnej. Dla kierownika budowy /robót/ należy dołączyć także aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykonawca sporządzi informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia potencjałem technicznym wg załączonego wzoru. Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie , o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca dostarczy dowody dokumentujące, że sytuacja finansowa Wykonawcy pozwala na wykonanie zamówienia, w tym celu złoży poświadczoną kopię sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok obrotowy 2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.1.3. Wykonawca zabezpieczy ofertę przez wniesienie wadium w wysokości, formach i terminie ustalonym w Rozdziale 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.2. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami Rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w Rozdziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 5.4. Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5.5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełnia wymogi określone w Rozdziale 5 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 6.1.1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.2. Dowód wpłacenia lub wniesienia wadium. 6.1.3. Kosztorys ofertowy uproszczony określający cenę oferty - wynagrodzenie ryczałtowe netto, podatek VAT 22 % i cenę brutto, wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych w Rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.4. Umowa konsorcyjna regulująca współpracę podmiotów występujących w konsorcjum. 6.1.5. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 5.1.2. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt. 5.1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 6.1.8. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 6.1.9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 5.1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 6.1.10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięć lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie.Wymagane jest wykonanie co najmniej dwóch robót drogowych o wartości min. 500 000 zł każda oraz min. dwóch robót z branży sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej wartości 250 000 zł każda, załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w pkt. 5.1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego i niezbędnej wiedzy. 6.1.11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a dotyczącego art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.1.12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a dotyczącego art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.1.13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.14. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.15. Kopia sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok obrotowy 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku wymienionego w punkcie 5.1.2 c Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy. 6.1.16. Dane dotyczące podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia należy dołączyć dokumenty tych podwykonawców stwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania powierzonych usług. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć do wykonania części zamówienia (usług) podwykonawcom, a wykona go siłami własnymi dołącza do formularza oferty Załącznik Nr 6 z wpisem - nie dotyczy. 6.1.17. Potencjał techniczny, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia. Należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany lub dzierżawiony. Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.18. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.1.19. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy wraz z parafowaniem projektu umowy stanowiącymi Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.20. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 9. 6.2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: a) w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia (informacje, wykazy, zaświadczenia) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, b) żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem, i poświadczone podpisem oraz z tą samą datą, co data oferty. Zamawiający dopuszcza poświadczenie kserokopii z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk Formularz oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, d) oświadczenia i zaświadczenia składane nie później niż w terminie składania ofert, a stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą : Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z póź. zm. ) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiewo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach