Przetargi.pl
Przebudowa ulic Korfantego, Lompy i Topolowej w Gminie Miedźna (drogi powiatowe 4135S i 4148S)

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Korfantego, Lompy i Topolowej w Gminie Miedźna (drogi powiatowe 4135S i 4148S)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4135S i 4148S tj. ul. Korfantego i Lompy w Gilowicach oraz ul. Topolowej w Górze o łącznej długości około 3403,5m. Roboty polegają na: - przebudowie jezdni na długości 3403,5 mb - budowie ciągu pieszo-rowerowego - budowie chodników dla pieszych - przebudowie istniejących zjazdów - przebudowie przystanków autobusowych - budowie kanalizacji deszczowej - przebudowie istniejących przepustów pod drogą - montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego - odmuleniu rowów przydrożnych oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących. 4.5.1.Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy: - roboty w zakresie układania nawierzchni asfaltowych. 4.5.2. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób zgodnie z wymogami zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione. 4.5.3. Nieprzedstawienie przez wykonawcę w dniu podpisania umowy dokumentów wym. w pkt. 4.5.2. SIWZ lub przedstawienie dokumentów niekompletnych tzn. nieobejmujących wymienionych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.5.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych w zakresie informacji nie wymaganych przez zamawiającego. 4.5.5. W przypadku niezatrudniania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób o których mowa w pkt. 4.5.1. lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów wymienionych w pkt. 4.5.2. i 4.5.4 SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 11 ust. 1 lit. j i k wzoru umowy (załącznik 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2011 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.5)). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 12.01.2017r. oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 12.01.2017r. do godz. 09:00. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. 11.2. Ww. gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. 11.3. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach