Przetargi.pl
Przebudowa ul. Turystycznej wraz z budową parkingu w rejonie cmentarza w Komorowie Wsi

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Turystycznej wraz z budową parkingu w rejonie cmentarza w Komorowie Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Turystycznej wraz z budową parkingu w rejonie cmentarza w Komorowie - Wsi. 2.2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona przebudowę ul. Turystycznej w zakresie budowy fragmentu chodnika wraz z przejściem dla pieszych, przestawieniem wiaty, przebudową istniejących zjazdów na projektowany parking, remontu istniejących płyt ażurowych, budowy dróg manewrowych oraz wykonanie uzbrojenia pod toaletę konterenrową. 2.3. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, b) zabezpieczenie ok. 12,00 szt. drzew na okres wykonywania robót ziemnych, c) zabiegi pielęgnacyjne ok. 12,00 szt. drzew, d) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. Łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowawczymi – ok. 440,00 m3, e) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. Łyżki 0,60 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowawczymi – ok. 70,00 m3, f) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III – ok. 820 m3, g) rozebranie ok. 10,00 m2 nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie, h) rozebranie ok. 390,00 m2 podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie, i) rozebranie ok. 10,00 m2 podbudowy z betonu gr. 15 cm mechanicznie, j) rozebranie ok. 520,00 m2 nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, k) rozebranie ok. 390,00 m2 nawierzchni z płyt ażurowych na podsypce piaskowej, l) rozebranie ok. 340,00 m obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych, m) wykonanie ok. 865,00 m2 koryta pod miejsca postojowe, poszerzenie drogi manewrowej, jezdnie i chodniki, n) wykonanie ok. 2080,00 m2 warstwy dolnej i górnej podbudowy pod miejsca postojowe, poszerzenie drogi manewrowej, jezdnie i chodniki, o) wykonanie ok. 465,00 m krawężników, oporników i obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej, p) wykonanie ok. 250 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, droga manewrowa q) wykonanie ok. 140,00 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, kostka z demontażu, r) wykonanie ok. 300,00 m2 nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu eco o wymiarach 40x60x10cm, s) wykonanie ok. 195,00 m2 nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu eco o wymiarach 40x60x10 cm, płyty z demontażu, t) wykonanie ok. 290,00 m2 chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej w tym ok. 115,00 m2 z kostki z demontażu, u) wykonanie ok. 65,00 m3 wykopów liniowych i ok. 15,00 m3 podłoża pod kanały, v) wykonanie 1,00 szt. studni rewizyjnej, w) montaż 1,00 szt, zbiornika na nieczystości – szamba, 1,00 szt. prefabrykowanej toalety(zakup po stronie inwestora), demontaż 1,00 szt. wiaty przystankowej i przestawienie jej na odległość do 10 m w rejonie zjazdu z ul. Turystycznej, x) wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza energetycznego do projektowanej toalety, y) wykonanie oznakowania pionowego, z) regulacja pionowa ok. 2,00 szt. studzienek ściekowych. 2.4 Jednostką obmiarową jest 1m2 remontu nawierzchni parkingu. 2.5 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, 2. „Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 3. Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 2.6 Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej) , które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.7 Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt. 2.8 Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty). 2.9 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonującą/e czynności operatora koparko-ładowarki lub operatora koparki i operatora ładowarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach