Przetargi.pl
Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i Stary Rynek w Drezdenku. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty pomiarowe, b. roboty przygotowawcze, c. roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych, kostki betonowej, krawężników obrzeży, rozbiórka istniejących schodów, murków oporowych, fontanny, fundamentów, słupów i opraw oświetleniowych), d. demontaż istniejącego wyposażenia, e. wycinkę drzew, f. odtworzenie nawierzchni przyległych, g. roboty ziemne, h. roboty zbrojarskie i betonowe, i. wykonanie i montaż rzeźby, j. wykonanie wyposażenia skweru w ławki z oparciami, stoliki z siedziskami, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, ławki, siedziska, osłony na drzewa, k. wykonanie schodów terenowych, l. wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych, m. wykonanie nawierzchni biologicznie czynnych, nasadzeń, n. wykonanie nawodnienia, o. wykonie instalacji oświetlenia terenu wraz z urządzeniami rozdzielczymi, p. wykonanie wszystkich czynności nałożonych decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-G.5152.20.2017[Dre] oraz ZN-G.5146.97.2017 w tym wykonanie badań ratowniczych – archeologicznych. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych, b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej, e. zaprojektowanie i wykonanie (zgodnie z załącznikiem graficznym – załącznik A do SIWZ) dodatkowej kanalizacji teletechnicznej z rur HDPE 110/6.3 o łącznej długości ok. 70 m wraz z połączeniem z istniejącą studnią teletechniczną. Przewidywana ilość studni kablowych (SK-1) – 3 szt, f. oczyszczenie, ułożenie na paletach wraz z zabezpieczeniem i transport kostki betonowej z rozbiórki (pow. ok. 143 m2) na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku, g. transport na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku oraz przekruszenie kruszarką materiałów betonowych i kamiennych z rozbiórki, h. zabezpieczenie i transport na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku słupów i opraw oświetleniowych pochodzących z demontażu, i. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami (ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca) w przypadku wejścia z robotami w pas drogowy. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach