Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sucharskiego w Rzgowie

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95030 Rzgów, Plac 500-Lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 141 109 , fax. 422 141 207
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    Plac 500-Lecia 22
    95030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 422 141 109, fax. 422 141 207
    REGON: 47205782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sucharskiego w Rzgowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje odwodnienie ulicy Sucharskiego w Rzgowie na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Broniewskiego. W zakres zadania wchodzi wykonanie studzienek ściekowych i włączenie ich do istniejącego kanału deszczowego kd250. 1. Odwodnienie pasa drogowego • Zachowuje się obecny stan – odwodnienie wgłębne do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Broniewskiego projekt obejmuje wykonanie studzienek ściekowych - 4szt (w1÷w4) i włączenie ich przykanalikami z rur PVC 200 do istniejącego kanału deszczowego kd250. • Dla odwodnienia pasa ulicy Sucharskiego zastosowano studzienki z elementów odwodnienia liniowego – L1; L2. Odwodnienie liniowe włączono przykanalikami z rur PVC 200 do istniejącego kanału deszczowego kd250. • Konstrukcja jezdni (odtworzenie): • - Beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC5S) o grubości 4cm wg PN-EN 13108 • - Beton asfaltowy w warstwie wiążącej (AC11W) o grubości 4cm wg PN-EN 13108 • - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr.0/31,5mm) o gr. 20cm Zakres prac obejmuje również wykonanie prac brukarskich i drogowych w zakresie; Jezdnia: W rejonie skrzyżowania z ul. Nowa projektuje się wymianę istniejącej nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z bet. kostki wibroprasowanej. Połączenie obu rodzajów nawierzchni wykonać za pomocą opornika betonowego 10x25cm. Ponadto w celu dowiązania projekt zakłada przełożenie istniejącej nawierzchni z bet. kostki w niezbędnym zakresie. Konstrukcja jezdni (wymiana nawierzchni): - Nawierzchnia z wibroprasowanej kostki betonowej dwuteowej (k. szary) o gr.8cm wg PN-EN 1338 na podsypce cem. – piaskowej gr. 3cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. (fr. 0/31,5mm) o gr. 20cm wg PN-EN 13242 - Warstwa odsączająca z kruszywa o ciągłym uziarnieniu fr. 0/8mm (pospółka) gr. 10cm wg PN-EN 13242. Konstrukcja jezdni (zakres przełożenia): - Nawierzchnia z istniejącej kostki betonowej dwuteowej (k. szary) na nowej podsypce cem. – piaskowej. • Opaski przykrawężnikowe: Istniejące nawierzchnie opasek do przełożenia w dowiązaniu do projektowanego krawężnika. Spadek poprzeczny chodników –2 ÷5 % w kierunku jezdni w dowiązaniu do terenu przy ogrodzeniach. Konstrukcja opaski: - Nawierzchnia z wibroprasowanej kostki betonowej wielowymiarowej z wyokrąglonymi narożnikami (k. czarny) o gr.8cm wg PN-EN 1338 na podsypce cem. – piaskowej gr. 3cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. (fr. 0/31,5mm) o gr. 20cm wg PN-EN 13242 - Warstwa odsączająca z kruszywa o ciągłym uziarnieniu fr. 0/8mm (pospółka) gr. 10cm wg PN-EN 13242. • Podsypka cementowo-piaskowa: Na podsypkę cem.-piaskową pod nawierzchnię z kostki należy zastosować mieszankę cementu i piasku w stosunku 1:4, o konsystencji wilgotnej. Ponadto na podsypkę cem.-piaskową pod kostkę należy stosować następujące materiały: - kruszywo naturalne drobne (piasek), nie poddane obróbce mechanicznej nieprzekruszone), wg PN-EN 13242 - cement portlandzki CEM I 32,5 N lub R spełniający wymagania PN-EN 197-1 - woda odpowiadająca wymaganiom PN-EN 1008 • Krawężniki (szare): Opaski od jezdni oddzielono krawężnikiem z betonu wibroprasowanego wg PN-EN-1340. Zastosowano krawężniki najazdowe o wym. 15x22cm. Krawężniki osadzić na ławie betonowej z oporem wg PN-EN 206-1. Beton na ławę C12/15 (B15). W rejonie skrzyżowania z ulicą Nową, na połączeniu nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią z bet. kostki wibroprasowanej należy ustawić krawężnik z betonu wibroprasowanego typu „b” o wym. 10x25cm wg PN-EN-1340. Krawężnik układać w poziomie nawierzchni, na ławie betonowej wg PN-EN 206-1. Beton na ławę C12/15 (B15). Szczelinę pomiędzy istniejącą jezdnią bitumiczną, a projektowanym krawężnikiem wypełnić masą zalewową. Szczegóły przedstawiające sposób osadzenia krawężników przedstawiono w części rysunkowej. • Obrzeża (szare): Opaski od str. zieleńca zamknięto betonowymi obrzeżami wibroprasowanymi o wymiarach 8x30cm wg PN-EN-1340. W części rysunkowej pokazano sposób układania obrzeży. • Roboty brukarskie: W projekcie wskazano jedynie proponowane wzory elementów brukarskich, ostateczny wzór oraz kolorystykę zastosowanych materiałów brukarskich Wykonawca uzgodni z Inwestorem na etapie realizacji inwestycji. 3. Rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe Opaski przykrawężnikowe poprowadzono przy krawędzi istniejącej jezdni. Lokalizację elementów drogowych podano w oparciu o kilometraż drogi oraz domiary. Projektowane opaski wykonywać w dostosowaniu do istniejącej jezdni oraz lokalizacji istniejących bram. Wytyczenie sytuacyjne krawężnika winno być poprzedzone oczyszczeniem i ustaleniem zewnętrznej krawędzi jezdni. Przypadki regulacji krawędzi jezdni - przebieg krawężnika należy uzgadniać na bieżąco z Inspektorem po wytyczeniu krawędzi, a przed układaniem krawężnika. Odstępstwa od przebiegu projektowanego mogą wynikać jedynie z dążenia do uzyskania większej płynności krawędzi w planie, koordynacji załamań w planie z załamaniami niwelety, poprawę odwodnienia czynników wpływających na poprawę parametrów zastosowanych rozwiązań. Linie regulacyjne drogi przebiegają po istniejących granicach działek. W ciągu ulicy krawężnik wystaje ponad nawierzchnię 5cm natomiast w lokalizacji bram dopuszcza się obniżenie krawężnika światło 2÷5cm w dowiązaniu do terenu w bramie. Krawężniki ułożone poprzecznie (w rejonie skrzyżowania z ul. Nową) należy ułożyć w poziomie nawierzchni. W powyższym zakresie robót Wykonawca we własnym zakresie musi uwzględnić: a) obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania robót jak i po ich zakończeniu – inwentaryzacja geodezyjna b) zaplecze budowy c) organizację ruchu drogowego Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączonym przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach