Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystankowych.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystankowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I, polegająca na budowie sześciu peronów przystankowych o szerokości 2,0 m i długości 8,0 m przy ul. Sosnowej w Mikołowie na działkach o numerach: 384/13, 385/3, 353/13, 355/38, 343/13, 496/3, 348/13. 3.2. Zakres prac budowy: 1) Peron nr 1 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - demontaż i utylizacja starej rury ze ściankami czołowymi - 1 kpl., - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 315 - 11 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - ~16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ~8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami kolor żółty o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - demontaż i montaż reperu geodezyjnego – 1 szt., - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 2) Peron nr 2 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 11 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 3) Peron nr 3 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 4) Peron nr 4 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - wykonanie skarpy o pochyleniu 1:1,5 wraz z jej schodkowym zagęszczeniem - 49,50 m2 - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 10 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza z kostki granitowej 20x20 cm - 11 m2, - montaż barierek zabezpieczających w kolorze czarno - żółtym - 18,5 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 5) Peron nr 5 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 6) Peron nr 6 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zlotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach