Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. SIENKIEWICZA W KOLE NA ODCINKU MIĘDZY UL. SŁOWACKIEGO A UL. 3 MAJA – W ZAKRESIE NAWIERZCHNI JEZDNI

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. SIENKIEWICZA W KOLE NA ODCINKU MIĘDZY UL. SŁOWACKIEGO A UL. 3 MAJA – W ZAKRESIE NAWIERZCHNI JEZDNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „PRZEBUDOWA UL. SIENKIEWICZA W KOLE NA ODCINKU MIĘDZY UL. SŁOWACKIEGO A UL. 3 MAJA” – w zakresie nawierzchni jezdni - długość odcinka 0,220 km Działki o numerze ewidencyjnym 12 ark. mapy 33, 89 ark. mapy 33, oraz 56/5 ark. mapy 27, jednostka ewidencyjna - 300901_1 Miasto Koło, obręb ewidencyjny 0001 – Koło, miejscowość Koło, powiat kolski. Zakres robót: 1. roboty pomiarowe- 0,220 km 2. Rury osłonowe sygnalizacji świetlnej - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, kostki kamiennej, tłucznia kamiennego – 42,15 m2 - wywiezienie z utylizacją gruzu- 21,92 m3 - roboty ziemne koparkami z transportem urobku– 21,08 m3 - ułożenie kanałów z rur PP SN8 z zaślepieniem korkiem – 46,15m - zasypanie wykopów – 19,63 m3 - profilowanie, warstwy podbudowy, skropienie nawierzchni – 42,15 m2 3. nawierzchnia jezdni: - roboty remontowe – ciecie piłą nawierzchni bitumicznych – 42,15 m - frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej – 2223,64 m2 - mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową – 222,36 t - ułożenie siatki z włókien szklanych 120x120 do zbrojenia nawierzchni – 580,00 m2 - mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej – 2223,64 m2 - warstwa ścieralna z SMA 11PMB 45/80-55 wg WT-1 i WT-2 z 2010r. dla KR4 gr.4 cm – 2223,64 m2 5. regulacja studzienek - dla kratek ściekowych ulicznych – 7szt. - dla włazów kanałowych – 1 szt. - dla zaworów wodociągowych i gazowych – 2 szt. 6. Oznakowanie – mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych grubowarstwowe – 60 m2 1. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest kosztorysie ofertowym. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 5. W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. 6. Zastosowane przez Zamawiającego w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 9. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11. Wykonawca zostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonawstwa części zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2017r poz.1260 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. 13. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas trwania budowy. 14. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2018 .917 ze. zm.) - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 15. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami siwz 3. Kosztorys ofertowy 4. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego 6. Oświadczenia składane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach