Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg
- Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327 728 500
- Data zamieszczenia: 2019-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
ul. Kościelna 4
32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 327 728 500 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Sienkiewicza w Brzeszczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę ul. Sienkiewicza w Brzeszczach. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi gminnej ul. Sienkiewicza w Brzeszczach na odcinku od skrzyżowania z ul. Szymanowskiego do skrzyżowania z ul. Kościuszki na długości 177,0mb. Przebudowa ul. Sienkiewicza polega na: • poszerzeniu jezdni do 5,50m z przewężeniem chodnika do ok. 2,0m szerokości, • wymianie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego wraz z krawężnikami, • wymianie nawierzchni chodnika, opaski najazdowej oraz nawierzchni parkingu. • przesunięciu części studzienek ściekowych fi500mm oraz zabudowie dodatkowych wraz z przykanalikami fi160mm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont drogi gminnej Jordanów – ul. Komunalna do TAPI 471007K położonej na działkach nr ewid. 5306/1, 2014/2, 2015/4, 2015/6, 5711 w miejscowości Jordanów w km 0+465 – 0+900”
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2024
Dodano: 2024-03-14 - Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2024 roku
Dodano: 2024-03-06 - Naprawa poboczy na ul. Mickiewicza
Dodano: 2024-03-06 - Remont drogi gminnej Szczurowa Brzezinki-Wola Przemykowska nr 250531 K w m. Kwików, Księże Kopacze, Wola Przemykowska długość 1776,0 m w km 4+133,00 do 5+909,00
Dodano: 2024-03-01 - Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Miasta Bochnia
Dodano: 2024-03-01 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
Dodano: 2024-02-27 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku
Dodano: 2024-02-26 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 783 w m. Maków
Dodano: 2024-02-26