Przetargi.pl
Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap II (km 0+000-0+230)

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 631258135
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap II (km 0+000-0+230)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na wykonaniu nowej nawierzchni ul. Nowowiejskiego w Śremie. W ramach inwestycji wykonuje się: rozbiórkę nawierzchni z masy bitumicznej i płyt drogowych (tylko w miejscu, gdzie jest to konieczne ze względu na projektowaną niweletę drogi), konstrukcję na poszerzeniu jezdni, wyrównanie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych drogowych i masy bitumicznej tłuczniem kamiennym o uziarnieniu 0-31,5mm i ułożenie na tak przygotowanej podbudowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. W ramach zadania do wykonania są również zjazdy (skrzyżowania) i miejsca parkingowe przy jezdni z kostki brukowej betonowej na warstwach podbudowy wraz z ustawieniem krawężników betonowych najazdowych na ławie betonowej z oporem oraz niezbędne przełożenia istniejących nawierzchni z kostki betonowej w celu dostosowania poziomów do wykonywanej drogi. Należy również w kosztach zadania uwzględnić konieczne regulacje lub uzupełnienia istniejących krawężników i chodników po stronie prawej jezdni. W ramach inwestycji, w celu odwodnienia nawierzchni jezdni wykonuje się studnie wpustowe wraz w podłączeniem ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. UWAGA - Należy uwzględnić ww. zamienną konstrukcję w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej. Zakres II etapu inwestycji obejmuje wykonanie odcinka ulicy Nowowiejskiego na odcinku od km 0+000 do km 0+230 (tj. 230 mb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej (ze względu na brak formy elektronicznej cała dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 32).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach