Przetargi.pl
Przebudowa ul. Lisiny

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Lisiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn. „Przebudowa ul. Lisiny”. Zakres robót obejmuje m. in.: a) roboty rozbiórkowe m.in. nawierzchni zjazdów, nawierzchni z betonu, kostki lub kamienia i podbudowy z kruszywa, b) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne od km 0+000 do km 0+300 wraz z transportem urobku na odkład w ilości około 313m3 oraz profilowanie i zagęszczeniem podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne od km 0+000 do km 0+460,77 w ilości około 2634m2, c) regulację wysokościową zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 24 sztuk oraz włazów kanałowych w ilości 18 sztuk, d) wykonanie na odcinku od km 0+000 do km 0+300 nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) o gr. 8cm i zjazdów z kostki betonowej (czerwonej) o gr. 8cm na wyrównanej podbudowie z kruszywa łamanego, e) wykonanie na odcinku od km 0+300 do km 0+460,77 nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) o gr. 8cm i zjazdów z kostki betonowej (czerwonej) o gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr. 15cm, f) wykonanie nawierzchni odcinka chodnika z kostki betonowej (szarej) o gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr. 10cm, g) ustawienia oporników betonowych o wym. 12x25cm w ilości około 218mb, krawężników betonowych o wym. 15x22cm w ilości około 929mb, krawężników betonowych o wym. 15x30cm w ilości około 14mb oraz obrzeży betonowych o wym. 8x30cm w ilości około 15mb, h) wykonanie elementów odwodnienia drogi w postaci ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej o szerokości 50cm i długości około 410 mb oraz rynny (profil U) betonowej z rusztem żeliwnym o długości około 108 m, i) wykonanie skrzynki rozsączającej, studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, odcinków kanałów deszczowych, dwóch zbiorników odparowujących oraz budowę dwóch separatorów koalescencyjnych wraz z osadnikami, j) montażu oznakowania pionowego w ilości 6 sztuk znaków pionowych przymocowanych do słupków z rur stalowych w ilości 4 sztuk. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 3 listopada 2017 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach