Przetargi.pl
Przebudowa ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Mławie

MIASTO MŁAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO MŁAWA
    ul. Stary Rynek 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    REGON: 130377830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Mławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Mławie, realizowana w ramach zadania” „Budowa i przebudowa dróg na terenie Miasta Mława”. Długość przebudowywanej ulicy wynosi łącznie 489,50 m., na którą składają się cztery odcinki. Dwa z nich są bez przejazdu tzw. „ślepe”. Odcinek PK1-PK2 od Al. Św. Wojciecha do ul. Osiedlowej ma długość 267,0 m i pas drogowy szerokości 8,00 m miedzy ogrodzeniami przyległych posesji. Odcinek PK3-PK4 od ul. Płockiej ma długość 102,50 i pas szerokości 7,00 m. Odcinek PK5-PK6 ma długość 82,50 m i pas szerokości 8,00 m. Z ul. Płocką łączy go przejście szerokości 3,00 m i długości 23,0 m. Odcinek PK7-PK8 jest bez przejazdu z placem do zawracania 10,0 x 9,0 m ma długość 37,50 m oraz szerokość 6,00m. Przebieg proponowanej trasy ulicy przedstawiono na planie zagospodarowania terenu. Ulica K.K. Baczyńskiego krzyżuje się z ulicą Płocką, ulicą Osiedlową i budowaną obecnie Al. Św. Wojciecha. W zakresie przebudowy realizowane będą, roboty ziemne -korytowanie, wykonanie nawierzchni jezdni głównej z kostki betonowej, przebudowa istniejących zjazdów, przebudowa i budowa chodników, wykonanie kanalizacji deszczowej z PVC, wykonanie linii oświetleniowej ulicy, budowa i przebudowa sieci wodociągowej. Zamawiający dysponuje czasową organizacją ruchu na czas robót, którą może udostępnić do uzgodnienia i wdrożenia.W skład robót wchodzą m.in.:1) Branża drogowa:a) droga o nawierzchni z kostki betonowej brukowej – szara, grub. 8 cm (na odcinku PK1 – PK2 – 2 x 2,75 m, na odcinku PK3-PK4 – 2 x 2,75 m, na odcinku PK5-PK6 – 2x2,75 m a na odcinku PK7-PK8 4,00 m.), b) nawierzchnia poboczy z kostki betonowej brukowej grafit (od 0,60 do 1,10 m),c) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej ,d) chodniki z kostki betonowej o szerokości 2,00 me) krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem,f) zieleńCałe elementy z demontażu nadające się do ponownego wbudowania należy złożyć na palety i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km. 2) Kanalizacja deszczowa:Odprowadzenie wód opadowych z jezdni ulicy będzie zapewnione przez zastosowanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Ściek zostanie uformowany poprzez ułożenie kostek typu „Holland” o wymiarach 10x20 cm grubości 6 cm w dwóch rzędach. Wszystkie wpusty deszczowe będą wyposażone w osadniki piasku o wysokości 80 cm. 3) Przebudowa sieci wodociągowej a) budowa sieci z rury PE100 SDR11 Ø110 o długości 165,75 m.b) budowa sieci z rury PE100 SDR11 Ø90 o długości 159,20 m.c) budowa przyłączy szt. 22 z rury PE100 SDR11 Ø32 o łącznej długości 77,15m.4) Oświetlenie uliczne: a) Demontaż 5 słupów oświetleniowych o wysokości 8 m wraz z oprawamib) Montaż szafki oświetleniowej SO,c) ułożenie linii kablowej nn-0,4kV kablem typu YAKXS 4 x 35 mm2,d) montaż 15 słupów aluminiowych o wysokości 9,0 m z oprawami typu LED o mocy 60 W,UWAGA: istniejący destrukt asfaltowy stanowi własność zamawiającego i po jego demontażu urobek należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km od realizacji zadania.Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej.5) Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:a) doprowadzenie terenu objętego oddziaływaniem inwestycji w trakcie jej realizacji do stanu jak przed rozpoczęciem prac,b) wywóz oraz utylizacja nadmiaru ziemi, gruzu oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania, c) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,d) roboty przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, które Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii oraz inne ewentualne media,e) w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej, celem potwierdzenia gotowości do użytkowania. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres wskazany w ust. 1 określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa zawierająca: 1) projekt zagospodarowania terenu,2) projekty budowlane i wykonawcze,3) SST,4) przedmiary robót.3. Zapytania do dokumentacji wskazanej powyżej Wykonawca może przekazać Zamawiającemu w trybie określonym w art. 284 ustawy Pzp.UWAGA:1) Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiotowych przedmiarach a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.2) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który, na etapie realizacji umowy, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących lub podanych w dokumentacji projektowej norm oraz przepisów prawa mających zastosowanie do wykonywanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale, w postaci elektronicznej.4. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na wykonaniu min. jednej budowy, przebudowy lub remontu drogi z chodnikiem, kanalizacją deszczową o długości nie krótszej niż 200 m.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach