Przetargi.pl
Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - I Etap, obejmujący przebudowę ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do rejonu budynku nr 99

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Jęczmiennej oraz ul. Jęczmiennej na odcinku od ul. Koziełka do ul. Wolności w Knurowie - I Etap, obejmujący przebudowę ul. Koziełka na odcinku od ul. Dworcowej do rejonu budynku nr 99
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I Etapu zadania, tj. wykonanie przebudowy odcinka ul. Koziełka w Knurowie oznaczonego w dokumentacji projektowej jako: odcinek I i odcinek II (od km 0+000,00 do km 0+929,50), a w szczególności: 1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową, w tym: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm; b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm; c) podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm; d) podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 15 cm; e) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna gr. 20 cm; f) warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 20 ÷ 30 cm; 2) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm; c) podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm; 3) wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm; c) podbudowa tłuczniowa gr. 25 cm; 4) wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych wraz podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm; c) podbudowa tłuczniowa gr. 25 cm; 5) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) wpusty uliczne ? 500 z uchylną kratą z zatrzaskiem i koszami; b) studnie rewizyjne betonowe i studnie rewizyjne PE; c) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC; d) odcinki drenażu ? 100; 6) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: a) słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wys. 8 m z pojedynczym wysięgnikiem, na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy - 30 kpl; b) słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wys. 8 m z podwójnym wysięgnikiem, na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy - 3 kpl.; c) kable oświetlenia ulicznego - ok. 1506 mb; d) szafa oświetlenia ulicznego - 1 kpl; 7) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu; 8) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę; 9) wykonanie aktualizacji projektu docelowej organizacji ruchu (dostarczonego przez Zamawiającego) dla odcinka I i II wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu; 10) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu wykonanym przez Wykonawcę; 11) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, plantowanie i humusowanie poboczy, itp.). 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie dotyczącym odcinka I i odcinka II oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 5. Terminy wykonania zamówienia: 1) termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy; 2) termin dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy; 3) termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy; 4) termin zakończenia - do 29 tygodni od dnia podpisania umowy; 5) termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 203 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach