Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kochanowskiego w Prochowicach

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8584342, 76 8584343 , fax. 76 75 38 749
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8584342, 76 8584343, fax. 76 75 38 749
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kochanowskiego w Prochowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w ciągu ul. Kochanowskiego obejmująca przebudowę jezdni działka nr 60 i 76 do wysokości ul. Antoniego Rymszy stanowiącej działkę nr 48/15 oraz przebudowa chodnika na odcinku od działki 192 (rzeka Młynówka) do działki nr 75 (Galeria STARA GARBARNIA) – chodnik jednostronny, zgodnie z projektem budowlanym Zał. Nr 1 do SIWZ oraz przedmiarem robót Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany wykonany jest dla remontu całej drogi gminnej 104588D (ul. Kochanowskiego i Sienkiewicza) natomiast postępowanie dotyczy tylko ul. Kochanowskiego. Ogólny zakres robót do wykonania : 1. Roboty zimne wraz z transportem uroku. 2. Wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy. 3. Montaż krawężników i obrzeży betonowych. 4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych. 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studnią rewizyjną z rur PCV. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych. 8. Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac. Realizację remontu jezdni i chodnika należy zrealizować w dwóch połówkowych etapach. Ruch kołowy będzie przebiegać z utrudnieniami polegającymi na wprowadzeniu jednego kierunku ruchu na odcinku robót. Etapy remontu należy realizować kolejno po sobie (strona lewa, strona prawa). Po zrealizowaniu każdego z etapów robót budowlanych należy uporządkować teren i doprowadzić do stanu prawidłowego użytkowania. Ruch pieszych będzie odbywać się obustronnie za wyjątkiem odcinka, na którym będzie remontowany chodnik. Do posesji przyległych do miejsc wykonywania robót musi być zapewniony dojazd. Wykonanie prac budowlanych zostało zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Legnicy. Starosta Powiatu Legnickiego nie wniósł zastrzeżeń do wykonania przedmiotowych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza nr 1; 2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną sporządzony w sposób określony w SIWZ w pkt. 14 Opis sposobu obliczenia ceny, stanowiący kalkulację ceny oferty. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofert. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy – jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach