Przetargi.pl
Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II 7.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące roboty: - rozbudowa czterowlotowego skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo, - budowa wysp kanalizujących wraz z azylami dla pieszych i rowerzystów, - korekta geometrii oraz nawierzchni istniejących zjazdów na tereny leśne, - budowa oświetlenia ulicznego wraz z budową sieci elektroenergetycznej, - przebudowa kolidujących kablowych linii telekomunikacyjnych oraz likwidacja nieczynnych linii, - usunięcie kolidującej zieleni, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - zagospodarowanie terenów zieleni. 7.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i STWIOR stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 7.3. Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 5 lat licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego lub daty potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Przy czym okres gwarancji dla oznakowania poziomego grubowarstwowego wynosi 36 miesięcy od daty odbioru robót. 7.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia,. obejmujące również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.5. Wykonawca wykona zamówienie wg zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji - opracowanego przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach