Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. DESZCZOWEJ W SUSZCU - ETAP I - ODCINEK ZACHODNI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. STAWOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MOKRĄ O DŁUGOŚCI OKOŁO 386,76MB

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. DESZCZOWEJ W SUSZCU - ETAP I - ODCINEK ZACHODNI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. STAWOWĄ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. MOKRĄ O DŁUGOŚCI OKOŁO 386,76MB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa ul. Deszczowej w Suszcu - Etap I - odcinek zachodni od skrzyżowania z ul. Stawową do skrzyżowania z ul. Mokrą o długości około 386,76mb, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie przebudowy ul. Deszczowej w Suszcu - Etap I - odcinek zachodni od skrzyżowania z ul. Stawową do skrzyżowania z ul. Mokrą o długości około 386,76mb. W ramach robót przewiduje się: - opracowanie (aktualizacja) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem, jej wprowadzenie, utrzymanie i likwidację, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu, - roboty przygotowawcze w tym wytyczenie drogi w terenie, wykonanie zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, - korytowanie pod nawierzchnię z kostki na powierzchni około 60,0m2, - wzmocnienie podłoża gruntowego geokratą na powierzchni około 60,0m2, - wykonanie warstwy odcinającej pod nawierzchnię z kostki na powierzchni około 60,0m2, - wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię z kostki na powierzchni około 60,0m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni około 60,0m2 ograniczonej krawężnikiem wtopionym o długości około 46,0mb, - spulchnienie istniejącej nawierzchni i jej wyprofilowanie na powierzchni około 1.288,09m2, - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni drogi na powierzchni około 1.288,09m2, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni drogi na powierzchni około 1.296,59m2, - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym na powierzchni około 529,95m2, - wykonanie dostosowania wysokościowego zjazdów do nowej rzędnej nawierzchni drogi na powierzchni około 36,80m2, - uporządkowanie terenu, - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby mapowe. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9, c) projekt czasowej (na czas prowadzenia robót) organizacji ruchu - zał. nr 10, d) projekt docelowej organizacji ruchu - zał. nr 11 i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zał. nr 12. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455111200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną