Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2015-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Chopina w Knurowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 370 014 S - ul. Chopina w Knurowie o długości ok. 264 m i szerokości 6 m wraz z przebudową chodników i zjazdów indywidualnych na prywatne posesje i budową systemu odwodnienia, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową, w tym: a.1) kostka betonowa, grafitowa o grub. 8 cm, a.2) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, a.3) podbudowa z kruszywa łamanego, pochodzenia nieorganicznego, o grub. 30 cm, a.4) warstwa mrozoochronna z pospółki o grub. 25-33 cm, a.5) geowłóknina separująco - filtracyjna o gramaturze 400 g/m2 b) przebudowę skrzyżowania ul. Chrobrego o nawierzchni z mieszanki betonowo - asfaltowej, c) przebudowę skrzyżowania z ul. Szymanowskiego o nawierzchni rozbieralnej z kostki - betonowej, d) przebudowę skrzyżowania z ul. Wieniawskiego o nawierzchni rozbieralnej z kostki betonowej, e) nawiązanie do jezdni na skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego o nawierzchni z mieszanki betonowo - asfaltowej, f) wykonanie nowej nawierzchni chodników o szer. 2,0 m wraz z podbudową, w tym: f.1) kostka betonowa o grub. 8 cm, f.2) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, f.3) podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego, o grub. 15 cm, g) wykonanie zjazdów indywidualnych wraz z podbudową, w tym: g.1) kostka betonowa o grub. 8 cm, g.2) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, g.3) podbudowa z kruszywa kamiennego o grub. 15 cm, h) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: h.1) kanał deszczowy z rur PVC ? 315 od studni D1 - D6, h.2) studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy ? 1200 mm - 6 szt, h.3) przykanaliki z rur PCV ? 200 mm x 5,9 mm, h.4) odgałęzienia PVC 200 mm do posesji prywatnych, h.5) studzienki ściekowe betonowe ? 500 mm z osadnikiem i koszem - 13 szt, h.6) wykonanie drenażu ? 113 mm, i) wykonanie renowacji istniejącej kanalizacji deszczowej od studni K3 - K9, w tym: i.1) remont kolektora betonowego ? 300 mm metodą bezwykopową, i.2) remont studni istniejących metodą bezwykopową - 6 szt, j) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, w tym: j.1) kabli energetycznych średniego napięcia rurami ochronnymi dwudzielnymi PEHD ? 160, j.2) sieci teletechnicznej rurami ochronnymi dwudzielnymi PEHD ? 110 i ? 160, j.3) sieci kanalizacji deszczowej rurami ochronnymi litymi: - PVC ? 250, - PVC ? 400, k) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, m) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami określonymi w § 3 ust. 1 pkt. 1.5 umowy, n) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, o) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, demontaż ulicznych studzienek ściekowych itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik nr 3 do umowy. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi dla robót wykonanych na podstawie zawartej umowy wynosi 24 miesiące. Bieg rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 119 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: a) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, b) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska sportowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej (zgodnie z dokumentacją techniczną Oddziału Laryngologii) wraz z częściową adaptacją poddasza - etap II. Sygn. sprawy DZP/19PN/2016
Dodano: 2016-07-13 - Likwidacja obiektów budowlanych w rejonie szybów głównych wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami cześć I : zadanie 1-6, część II: zadanie 1-7, część III: zadanie 1-5 dla SRK S.A Oddział KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-13 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 39a wraz z uporządkowaniem terenu.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku po byłej podstacji trakcyjnej wraz z kanałami technologicznymi, do poziomu posadowienia ław fundamentowych, zlokalizowanej w Wojkowicach przy ul. G. Morcinka 11; działka o numerze geodezyjnym 1067/6, karta mapy 4, obręb Wojkowice
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 46 w Knurowie
Dodano: 2016-06-30 - Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Dodano: 2016-06-27 - Budowę chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w miejscowości Łękawica- etap III
Dodano: 2016-06-22