Przetargi.pl
Przebudowa ul. Bydgoskiej oraz remont fragmentów ulic: Mącznej, Rakowej, Góralskiej, Przy Bóżnicy, Rynek i Piekary w Bydgoszczy wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania: „Rewitalizacja społeczno – gospodarcza Starego Fordonu- Etap I”.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    Toruńska 174 A
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
    REGON: 9047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Bydgoskiej oraz remont fragmentów ulic: Mącznej, Rakowej, Góralskiej, Przy Bóżnicy, Rynek i Piekary w Bydgoszczy wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania: „Rewitalizacja społeczno – gospodarcza Starego Fordonu- Etap I”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP w związku z art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) dokumentacji projektowej (DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), opracowanej przez PAS PROJEKT Sp. z o.o., ul. Platynowa 5, 05-830 Nadarzyn, b) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, c) wzorze umowy na wykonanie robót budowlanych, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl Realizacja robót budowlanych zgodna z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: rozbiórki jezdni o naw. z kostki kamiennej, rozbiórki istniejących chodników, jezdni o nawierzchni ścieralnej z mieszanki SMA, wyniesionego skrzyżowania, progów zwalniających, miejsc postojowych, ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów, chodników, ścieków przykrawężnikowych. Ponadto przewidywane jest wykonanie: przebudowy kanalizacji deszczowej, przebudowy oświetlenia drogowego, przebudowy kolizji energetycznych, przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych, regulacji wysokościowej włazów kanałowych, zaworów wodociągowych, trawników, docelowej organizacji ruchu - oznakowanie pionowe i poziome. Dodatkowo zakres prac przewiduje remont wlotów ulic poprzecznych: Mącznej, Rakowej, Góralskiej, Przy Bóżnicy, Piekary (odcinki ok. 40 m) i Rynek (odcinek ok. 20 m) wraz z niezbędnymi przebudowami infrastruktury towarzyszącej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – „Przebudowa ul. Bydgoskiej oraz remont fragmentów ulic: Mącznej, Rakowej, Góralskiej, Przy Bóżnicy, Rynek i Piekary w Bydgoszczy wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania: „Rewitalizacja społeczno – gospodarcza Starego Fordonu- Etap I”. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja: 1.obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 2.zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium 3.zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; 4.miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1.potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2.potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Przebudowa ul. Bydgoskiej oraz remont fragmentów ulic: Mącznej, Rakowej, Góralskiej, Przy Bóżnicy, Rynek i Piekary w Bydgoszczy wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania: „Rewitalizacja społeczno – gospodarcza Starego Fordonu- Etap I”. 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.6 SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty innych podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP, Zamawiający: a) oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.2 i 11.5. SIWZ; b) zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a UPZP, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22a ust. 6 UPZP, zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 UPZP. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia, zgodnie z art. 22d ust. 2 UPZP. Dokumenty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, warunki udziału w postępowaniu spełniają w sposób opisany w pkt 10.3. SIWZ na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.5. SIWZ oraz oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oddzielnie złożonego przez każdego z tych wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie (oświadczenie sporządzone według wzoru Zamawiającego, należy złożyć w oryginale)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach