Przetargi.pl
„Przebudowa ul. 3 Maja od granicy miasta Mysłowice do ul. Laryskiej.”

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. 3 Maja od granicy miasta Mysłowice do ul. Laryskiej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Przebudowa ul. 3 Maja od granicy miasta Mysłowice do ul. Laryskiej. 1) Zakres rzeczowy i kolejność robót budowlanych zadania inwestycyjnego obejmuje: a) wycinka drzew na całej długości ul. 3 Maja, od granicy miasta do ul. Laryskiej, b) przebudowa odcinka „A” tj. od granicy miasta Mysłowice do ul. Krętej – 1700,00 m, c) przebudowa pozostałego zakresu do ul. Laryskiej. 2) zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych szczegółowo w załącznikach do SIWZ (dokumentacja projektowa zawierająca projekty budowlano- wykonawcze, projekty organizacji ruchu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiORB, decyzje na wycinkę drzew, nasadzenia drzew uzgodnienia), w tym w szczególności: Przebudowa jezdni, przebudowa i budowa zjazdów, budowa chodników i budowa odcinków ścieżki rowerowej. Przebudowywana droga ma posiadać nawierzchnię z betonu asfaltowego i konstrukcji nawierzchni odpowiedniej dla kategorii ruchu KR 3. Parametry techniczne drogi: – długość – 3 550,00 m w tym: odcinek „A” od granic miasta do ul. Krętej – 1 700.00 m, odcinek „B” od ul. Krętej do ul. Laryskiej - 1 850,00 m. – szerokość jezdni – 6,50 m, – szerokość chodników – 2,00 - 2,50 m, – szerokość odcinków ścieżki rowerowej – 2,00 - 2,50 m. Przekroje charakterystyczne i konstrukcja nawierzchni drogi. Jezdnia: – warstwa ścieralna SMA 0/11,2 – 4 cm, – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 – 6 cm, – podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20 – 8 cm, – podbudowa z tłucznia kamiennego 0/63 stabilizowanego mechanicznie – 20 cm, – podłoże gruntowe doprowadzone do G – 1 E2 = 120 MPa, – 32 cm wymiana gruntu na grunt G 1. Chodniki: – kostka betonowa szara – 8 cm, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 – 20 cm stabilizowanego mechaniczne, – podłoże gruntowe doprowadzone do G 1 E2 = 100 MPa. Odcinki ścieżki rowerowej: – nawierzchnia mineralno – bitumiczna, grysowa, – podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 –20 cm, – podbudowa z gruntu spoiwem hydraulicznym – 22 cm, – podłoże gruntowe doprowadzone do G – 1 E2 = 100 MPa. Zjazdy: – kostka betonowa grafitowa – 8 cm, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, – podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – 15 cm, – podłoże gruntowe doprowadzone do G – 1 E2 = 120 MPa, 32 cm wymiana gruntu na grunt G 1. Krawężniki wystające, obniżone najazdowe, łukowe, skosy: – krawężniki betonowe uliczne wibroprasowane. Na łukach stosować krawężniki łukowe odpowiednie do zaprojektowanego promienia wyokrąglenia, – podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4, grubości 5 cm, – ława z betonu C12/15 w kształcie litery L o wymiarach najdłuższych boków 35x30 cm, Obrzeża. – obrzeża betonowe 8 x 30 cm, – podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4, grubości 5 cm, – ława betonowa z oporem obustronnym C 12/15. Wiaty przystankowe. Demontaż i ponowny montaż 6 kpl. wiat przystankowych. Miejsce składowania wiat na okres budowy wskaże Zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu ( układ komunikacyjny z drogami wewnętrznymi ). Nawierzchnia jezdni – 22 180,00 m2, Chodniki – 6 745,00 m2, Zjazdy – 2 200,00 m2, Zieleń – 20 000,00 m2. Obramowania ww. elementów powierzchni zagospodarowania terenu należy wykonać z krawężników wystających, krawężników najazdowych, krawężników wtopionych, łukowych, ukosowanych i obrzeży betonowych o łącznej długości 16 850,00 m. Kanalizacja deszczowa. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej ma być wykonana z rur PVC-U SDR 34 klasy S SN 8kN/m2. Studnie rewizyjne i połączeniowe zaprojektowano jako studnie z kręgów betonowych z włazami klasy D 400 i pierścieniami odciążającymi. Prefabrykowane elementy betonowe studni mają być wykonane z betonu klasy nie niższej niż C 35/45, wodoszczelnego W8 o wskaźniku w/c nie większym od 0,45 oraz o nasiąkliwości nie większej niż 6%, mrozoodpornego F – 50. Poszczególne kręgi betonowe należy łączyć pomiędzy sobą oraz z elementem dennym z zastosowaniem uszczelek gumowych. Wysokość kręgów betonowych dobrać z uwzględnieniem przyłączanych kanałów rurowych. Projektuje się zastosowanie wpustów ulicznych DN 600 mm betonowych klasy D400 z pierścieniami odciążającymi. Włączenia rur z tworzyw sztucznych do studni należy wykonać poprzez przejście szczelne oferowane przez producenta rur. Rury należy układać na podsypce piaskowej zgodnie z wytycznymi producenta. Obsypkę przewodów rurowych należy wykonać o grubości 30 cm ponad wierzch rury. Budowę sieci kanalizacji deszczowej projektuje się metodą wykopową tradycyjną. Ze względu na występowanie w podłożu gruntów, które ze względu na napływające wody podskórne mogą ulec uplastycznieniu i przez to uniemożliwić odpowiednie zagęszczenie zasypki oraz nasypu niebudowlanego, który nie nadaje się na podłoże dla projektowanych dla projektowanych ciągów należy uwzględnić wymianę gruntu. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej z następujących elementów: – kanały rurowe 200 mm (przykanaliki ) o długości - 582,00 m, – kanały rurowe 315 mm o długości - 2 813,00 m, – kanały rurowe 400 mm o długości - 34,00 m, – studnie włazowe o średnicy 1200 mm w ilości 69 szt., – studzienki ściekowe o średnicy 500 mm w ilości 119 szt., – prefabrykowane betonowe wyloty kanału do rowu śr. 315 mm i śr. 400 mm – 2 kpl., – czyszczenie kanału i studni kanalizacyjnych od studni De1 do ul. Laryskiej – 1 700,00 m, – wymiana hydrantów nadziemnych – 5 kpl. Przebudowa oświetlenia drogi. W ramach przebudowy oświetlenia ulicznego należy wykonać: – demontaż istniejącego oświetlenia pod nadzorem TAURON Dystrybucja S.A., a materiały z demontażu przekazać protokolarnie do magazynu właściciela sieci i urządzeń jw. – ułożenie nowych linii kablowych o długości - ok. 4 400,00 m, – montaż szaf oświetlenia ulicy – 2 szt. – montaż 106 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 10,00 m, – montaż 7 szt. słupów oświetleniowych uchylnych – montaż wysięgników i opraw oświetleniowych LED w ilości 113 kpl. Wycinka drzew i nasadzenia zastępcze z okresem pielęgnacji 5 lat. Wymogiem Zamawiającego jest uzyskanie przez Wykonawcę pozytywnej opinii biegłego ( ornitologa ) w przypadku usuwania drzew w okresie lęgowym ptaków, a po usunięciu drzew oszacowanie (brakowanie) pozyskanego drewna przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia i jego zakup od Zamawiającego. Ilość drzew do wycinki jest określona w decyzjach stanowiących załączniki do siwz oraz w przedmiarze robót, który pełni funkcję pomocniczą do obliczenia ceny oferty. 3) zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego (w pkt 26 siwz) czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy załączonej do SIWZ. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierowników robót, tj. osobę/y pełniącą/e samodzielną/e funkcję/e techniczną/e w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.). 2. Rozwiązania równoważne: 1) w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ). 2) w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 13 do SIWZ). 3) na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 394.000,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 1.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 uPzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 1.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1.6.1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 1.6.2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1.1. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 5 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach