Gmina Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, Lipinki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki
Lipinki 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 370440815 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.malopolska.pl/uglipinki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa układu komunikacyjnego w centrum wsi Lipinki w obrębie szkoły i obiektów sportowych wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1481 K Lipinki – Bednarskie polegającej na budowie i przebudowie chodnika wraz z przebudową zjazdów publicznych i budową stanowiska kiss & ride - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego w centrum wsi Lipinki w obrębie szkoły i obiektów sportowych wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1481 K Lipinki – Bednarskie polegającej na budowie i przebudowie chodnika wraz z przebudową zjazdów publicznych i budową stanowiska kiss & ride. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik numer 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane przez pracowników fizycznych; b) czynności wykonywane przez operatorów sprzętu; c) czynności obsługi biurowej i technicznej. Nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności jako podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca lub podwykonawca złoży oświadczenie, że wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane przez zamawiającego czynności zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności, jakie wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Niezłożenie oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym przedmiocie. W przypadku stwierdzenia niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o numerze 52 8628 0000 2001 0009 3868 0001, podając tytuł przelewu: „RBI.271.PN.4.2019 – wadium”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć w opisanej kopercie poświadczony za zgodność z oryginałem dowód dokonania przelewu lub oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kosztorys ofertowy. Do oferty należy dołączyć w opisanej kopercie poświadczony za zgodność z oryginałem dowód dokonania przelewu wadium wnoszonego w pieniądzu lub oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-03-28 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach przy ul. Jana Kilińskiego w miejscowości Rabka Zdrój
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa 2182K.
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi gminnej 510763K na odcinku I w km od 0+000,00 do km 0+107,19, budowa drogi gminnej w km od 0+107,19 do km 0+550,00 w miejscowości Oświęcim, Gmina Miasto Oświęcim
Dodano: 2024-03-26 - Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście.
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap V
Dodano: 2024-03-21