Przetargi.pl
„Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Mieczysławów, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
    2
    99-314 Mieczysławów, woj. łódzkie
    REGON: 000097034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy” w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa budynku mechanizacji rolnictwa”, w szczególności obejmuje:3.1.1 zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek warsztatowy,3.1.2 wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,3.1.3 wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku w celu wydzielenia pomieszczeń3.1.4 warsztatowych i dydaktycznych,3.1.5 wykonanie sufitu podwieszanego i docieplenie stropu wełną mineralną gr. 20cm,3.1.6 wykonanie przebudowy okien oraz wymianę istniejących na nowe,3.1.7 wykonanie nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,3.1.8 wykonanie nowych tynków,3.1.9 malowanie pomieszczeń,3.1.10 montaż glazury na ścianach pomieszczenia sanitariatu,3.1.11 wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych posadzki,3.1.12 docieplenie posadzki styropianem gr. 10 cm,3.1.13 ułożenie na posadzce płytek gres,3.1.14 montaż nowych parapetów wewnętrznych,3.1.15 wykonanie opaski i utwardzenia na dojścia do budynku z kostki betonowej w obrzeżach3.1.16 wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych,3.1.17 wymianę instalacji wod-kan i c.o. w budynku,3.1.18 wymianę instalacji elektrycznej w budynku,3.1.19 wykonanie nowych placy oraz dróg z kostki betonowej gr. 6 cm na chodniki opaska wokół budynku oraz kostki betonowej gr. 8 cm na drogi i place manewrowe.3.2. Planowana inwestycja znajduje się na działce nr ew. 258/1 w Mieczysławowie 2 – obręb 0030 Wały. 3.3. Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę decyzja Nr 219/2023 r. wydanej przez Starostę Kutnowskiego. 3.4. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentami zamówienia.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 55 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu opisane w SWZ.6.1.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.1.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.6.1.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.1.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania: Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli:6.1.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu remontu i / lub przebudowy i / lub modernizacji budynku o wartości nie niższej niż 300 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,Uwagi:- W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej.- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu robót, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.- Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.oraz6.1.4.2. będzie dysponował jedną osobą tj. kierownikiem budowy - robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy liczone, od dnia uzyskania uprawnień,oraz6.1.4.3. będzie dysponował jedną osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,oraz6.1.1.1. będzie dysponował jedną osobą tj. kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Uwagi:Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach