Przetargi.pl
Przebudowa terenu rekreacyjnego w Leśnicy przy ul. Goreckiego

Gmina Leśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-150 Leśnica, 1 Maja 9
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśnica
    1 Maja 9
    47-150 Leśnica, woj. opolskie
    REGON: 531413337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa terenu rekreacyjnego w Leśnicy przy ul. Goreckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest przebudowa terenu rekreacyjnego w Leśnicy przy ul. Goreckiego.1. Zadanie ma zostać wykonane zgodnie z:1) zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 31.08.2021 roku,2) zgłoszeniem remontu drogi – działka nr 4085 do Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich dnia 08.02.2023r.,3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy,4) projektem wykonawczym.2. Zadanie obejmuje następujący zakres robót:1) demontaż wraz z utylizacją istniejących zestawów zabawowych: przeplotnia stalowa, huśtawka, stół betonowy do tenisa stołowego, ławki i kosze na śmieci2) demontaż wraz z wywiezieniem istniejącej wewnętrznej komunikacji wykonanej na bazie nawierzchni betonowej,3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej - piaskowej w miejscu lokalizacji urządzeń zabawowych,4) zakup i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem fundamentów: zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, wieżą, daszkiem, schodami, ścianka wspinaczkową, ścianka linowa, zjazd strażacki, siedzenie, huśtawki 2 stanowiskowej DUBLE SWING z siedziskami podstawowym i typu pampers, huśtawki wagowej, huśtawki SWING z siedziskiem typu ptasie gniazdo śr.1,2m, sprężynowca / bujaka/, zakup 2 min bramek o wymiarach 1.29x0,855) wydzielonej przestrzeni na mini boisko o wymiarach 7,0x14m o nawierzchni trawiastej wyposażone w 2 mini bramki o wymiarach 1,29x0,85,6) wymiana nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej z obrzeżem betonowym na nawierzchnie trawiastą wzmocnioną geokratą G4 w miejscu lokalizacji istniejącego stołu do ping-ponga, 7) utylizacja istniejącego stołu do ping-ponga wraz z montażem stołu przekazanego przez Inwestora w miejsce istniejącego stołu,8) wykonanie monitoringu obszaru projektowanego placu zabaw,9) zakup i zamontowanie: 5 ławek bez oparcia, 5 betonowych koszy na śmieci, 10) wykonanie układu rozbudowanej wewnętrznej komunikacji pieszej i pieszo-jezdnej o nawierzchni utwardzonej kostką betonową w obramowaniu z obrzeży betonowych wraz z wygrodzeniem terenu,11) zebranie gruzu i odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowani,12) odtworzenie zieleni niskiej polegające na wyrównaniu terenu, rozrzuceniu ziemi urodzajnej oraz wykonaniu trawnika.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:1) kompleksową obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjna powykonawczą,2) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,3) organizację i oznakowanie budowy,4) zapewnienie dojazdu do innych obiektów posesji w czasie prowadzenia robót,5) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach,6) powstałe odpady, w tym wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom pnie, korzenie karpiny itp. należy bez zbędnej zwłoki wywozić na składowisko odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów,7) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.UWAGA:1) zmiana pozycji przedmiaru nr 28 i 29 - warstwa impregnowanych zrębków drewnianych na piasek jako strefa z nawierzchnią bezpieczną,2) demontaż wraz z utylizacją istniejącego stołu do ping-ponga wraz z transportem powierzonego stołu do ping-ponga z miejscowości Kadłubiec działka nr 266.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 zł.2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 Ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia).5. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia, z jednoznacznym zapewnienie Gwaranta/Poręczyciela, że dokona niezwłocznie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego wpłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą,6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Leśnicy 06 8907 0008 2001 0000 1313 0004.7. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt.2-4 Ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej jako załącznik do oferty, w wydzielonym pliku.a. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 zadania o podobnym charakterze prac o wartości min. 300.000,00 zł brutto.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek.- Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w branży budowlanej. Minimalne doświadczenie zawodowe: na stanowisku kierownika budowy – co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (liczone od dnia uzyskania uprawnień).W/w specjalista musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz posiadać aktualne zaświadczenie z tej izby. Musi posiadać w/w uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach