Przetargi.pl
„Przebudowa targowiska we Frampolu” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Burmistrz Frampola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-440 Frampol, Radzięcka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6857509 w. 38 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
    Radzięcka 8
    23-440 Frampol, woj. lubelskie
    tel. 84 6857509 w. 38, fax. -
    REGON: 53785200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa targowiska we Frampolu” w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa istniejącego targowiska we Frampolu. Zakres zamówienia obejmuje:  wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację inwestycji, w tym: infrastruktury podziemnej, powierzchni utwardzonych, ogrodzeń, obiektów kubaturowych, oświetlenia, zieleni itp., oraz wskazanie obiektów przeznaczonych do likwidacji,  sporządzenie mapy do celów projektowych i pozyskanie uzupełniających podkładów mapowych w razie konieczności  wykonanie potrzebnych odwiertów i badań geotechnicznych  pozyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci zewnętrznych  pozyskanie niezbędnych analiz i uzgodnień z właściwymi podmiotami  wykonanie niezbędnych ekspertyz m.in. ekspertyzę dot. oddziaływania inwestycji dla obszaru objętego opracowaniem, wykonanie projektów związanych z pracami rozbiórkowymi i usunięciem kolizji w tym wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych obiektów i infrastruktury przeznaczonych do przebudowy  opracowanie projektu budowlanego całości zagospodarowania terenu w tym: zagospodarowania terenu targowiska, wiat targowych, budynków kubaturowych, ogrodzenia z bramami wejściowymi, wszystkich nawierzchni utwardzonych i zielonych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę  opracowanie projektu małej architektury dla całości założenia wraz uzyskaniem odpowiednich pozwoleń  opracowanie projektu zagospodarowania terenu i zieleni przez architekta krajobrazu wraz z uzyskaniem prawomocnych pozwoleń na wycinki i budowę (jeśli będzie to wymagane)  wykonanie opracowania dendrologicznego przez uprawnionego dendrologa  opracowanie projektów przyłączy według potrzeby: wodociągowych wraz z studzienkami wodomierzowymi i bilansem zapotrzebowania wody na cele technologiczne, socjalne i przeciwpożarowe; kanalizacji sanitarnej wraz z studzienkami przyłączeniowymi; kanalizacji opadowej, elektryczne do celów oświetleniowych i użytkowych, gazu do celów ogrzewania jeżeli wykonawca zdecyduje się na taki sposób ogrzewania  opracowanie projektu koniecznej przebudowy lub uzupełnienia sieci infrastruktury podziemnej  opracowanie projektu przebudowy i i budowy ciągów komunikacyjnych (komunikacja wewnętrzna targowiska, dojścia i dojazdy)  opracowanie projektów branżowych instalacji: zasilania (w tym projekt oświetlenia); teletechnicznych (w tym monitoringu)  opracowanie koniecznych przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznych  opracowanie wizualizacji obiektu w formie elektronicznej i papierowej w ilości ustalonej z Zamawiającym  opracowanie projektów wykonawczych w zakresie takim, jak wyżej wymieniony dla projektów budowlanych  opracowanie projektu systemu identyfikacji wizualnej i wdrożenie go na terenie inwestycji  opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów  wykonanie docelowego projektu organizacji ruchu dla obsługi komunikacyjnej inwestycji, opracowanie wymaga uzgodnienia z właściwymi organami  pełnienie nadzorów autorskich;  wykonanie robót wg opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych wyżej wymienionych  przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (UWAGA! W PFU w punkcie A.2 Zakres przedmiotu zamówienia w ostatnim ust. jest zapis „uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie”. Zamawiający wymaga od Wykonawcy jedynie przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) oraz Przedmiary (przedmiary załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. b) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – o ile ofertę składa pełnomocnik; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach