Gmina Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
ul. Trzebnicka 2 2
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
REGON: 00052861700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska miejskiego w Miliczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa targowiska miejskiego w Miliczu. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zakres do realizacji zadania. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu pozwalającego na wykorzystanie powierzchni do celów targowych. Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie i w otoczeniu obecnego targowiska miejskiego. Projekt przebudowy obejmuje część obecnego targowiska, która w Miejscowym Planie zagospodarowania przestrzennego oznaczona jest symbolem 11UH. Zakres do wykonania - demontaż istniejących wiat handlowych - 1 kpl, - demontaż istniejących kiosków - 2 kpl, - Projektuje się wiaty handlowe o konstrukcji stalowej pokryte blachą trapezową, przedzielone ścianami z desek, oraz zadaszenia łączników z poliwęglanu. Stoiska handlowe będą podzielone na sekcje, w których będą sprzedawane produkty rolno - spożywcze i przemysłowe wykonanie zadaszenia części powierzchni handlowej targowiska - ok. 1142 m2, - demontaż istniejących kontenerów sanitarnych - 1 kpl, - ławy fundamentowe pod kontenery i wiaty - ok. - 35 m3, - ściany fundamentowe pod kontenery i wiaty - ok. 5 m2 - montaż nowego kontenera z pomieszczeniami sanitarnymi i administracyjnymi - 1 kpl, - stopnie przy furtkach od strony ulicy Działkowej - 5 kpl, - oświetlenie placu targowego lampami solarnymi w technologii LED - 7 kpl, - przeniesienie skrzynek energetycznych - 2 kpl, - miejsce na odpady stałe w postaci murowanej wiaty na kontenery z furtką - 1 kpl, - elementy małej architektury: stojak na rowery oraz kosze na śmieci - przełożenie części utwardzenia terenu przy kontenerze sanitarnym : - Demontaż istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową i wywozem gruzu - ok. 279 m2 - Montaż nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie ( wszystkie warstwy 25 cm) - ok. 279 m2 - oznaczenie bram tablicami z nazwą targowiska - 3 kpl. Targowisko stałe będzie oznaczone nazwą Mój Rynek. Przebudowę targowiska wykonać z uwzględnieniem przepisów ochrony sanitarnej i przeciwpożarowej. Układ funkcjonalny targowiska zaprojektowano zgodnie z obowiązującym od 1 stycznia 2003 r. rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. Stoiska handlowe są tak usytuowane, zaprojektowane, aby uniknąć ryzyka zanieczyszczania artykułów oraz uniemożliwić dostęp szkodnikom, spełniają wymagania higieniczne. Istniejący ciąg ciąg pieszo-jezdny spełnia funkcje drogi pożarowej dla całego terenu. Uwaga! Przebudowa targowiska realizowana będzie przy czynnym obiekcie. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu minimum 50% powierzchni na działalność handlową i zapewnić uzgadnianie harmonogramu realizacji robót - Lokalizacja wymienionych robot wg części rysunkowej projektu - Szczegółowe rozwiązania techniczne wg części rysunkowej projektu - Wymiary i rzędne sprawdzić na budowie, a zaistniałe rozbieżności wyjaśniać z projektantem - Projekt rozpatrywać łącznie z projektami branżowymi i rysunkami wykonawczymi konstrukcji Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać stosowne dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowaną przez Dominika Zakrzewskiego prowadzącego działalność pod nazwą: DZ - PROJEKT Dominik Zakrzewski ul. Krotoszyńska 7/3, 56-300 Milicz, stanowiącymi Załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji. Załączony przedmiar, stanowiący część dokumentacji projektowej, dotyczy tylko realizowanego etapu i jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominiecie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa, będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 11 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27