Przetargi.pl
„Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”

Gmina Łobżenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
    ul. Sikorskiego 7
    89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
    REGON: 57079120100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach inwestycji pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszystkie wytyczne wynikające z PFU. 2) Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: a) wzmocnienie gruntów nienośnych pod fundamenty wiaty i podłoża placu targowego, b) budowę wiaty w kształcie litery L o pow. zabudowy około 1000,00m2 wraz z instalacją elektryczną, c) budowę miejsc parkingowych, niezadaszonych miejsc przeznaczonych do handlu, ciągów pieszych, drogi dojazdowej oraz pozostałej nawierzchni targowiska, d) budowę oświetlenia wiaty, placu targowego oraz systemu monitoringu wizyjnego, e) budowę instalacji elektrycznych wiaty, f) budowę kanalizacji deszczowej placu targowego, g) remont istniejącego budynku gospodarczego wraz z przyłączeniem do kanalizacji sanitarnej, h) rozbiórkę zbędnej infrastruktury technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) na zasadach określonych w rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz robót budowlanych”, wg. załącznika nr 4 do SIWZ; 2) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wg. załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zatrudnienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 6 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 1 000 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach